טרייד

מה זה זה?!

אני לא מבין את הבחור... קבוצה 11 בפחות מ-10 שנים... וכמאמר הכותרת: מה זה זה?!
 
וחוצמזה, מה זה בית-האבות הזה

שהם בונים שם? בתוך שבוע הם העיפו את לו ואת נאכבאר, בשביל שני חבר'ה בני 34-35. ויש םש את מוטומבו (39), וורד (34), סורה (31), האווארד (31), וות'רספון (34). פאדג'ט, טיילור ובואן או-טו-טו 30. הם צריכים להצעיר את הסגל סביב שני הכוכבים, ולבנות לעתיד. מה זה הקשקוש הזה? לאן הם חושבים שהם הולכים? מה, טי-מאק ומינג חייבים לעשות משהו בעונה-שתיים הקרובות כי הם תיכף פורשים? שיבנו תוך הסתכלות קדימה. מה יעזור להם פלייאוף השנה (אולי, אולי...) עם סגל שתוך עונה וחצי פורש כולו כמעט?...
 

Pick and Pop

New member
ומצד שלישי זה לא שקבוצה של טימאק

יכולה להגיע לאנשהו לא משנה בן כמה הוא
 

adam777

New member
בית אבות

בקצב הזה הם עוד יהפכו את יואינג מעוזר מאמן למאמן-שחקן...
 

capsl0ck

New member
ט-מ-ב-ל-י-ם

אבל ממש טמבלים. ווסלי קומבו, סורה קומבו, שימאק 2. אולי אני לא אובייקטיבי פה, אבל JJ זה מעבר לסתם סט שוטר מטורף. הוא פייטר אדיר, האסלר (במובן הטוב של המילה) ומפוצץ בנסיון. השחקן הקלאסי לצד טימאק (או 2 דומיננטי אחר). ובשביל מה? דייויד ווסלי?! הוא מרוויח 2 מיליון דולר לעונה יותר מJJ, אגב.
 

DUNKB 8

New member
טרייד מוזר אבל לא טיפשי כפי שנראה..

החמישיה יכולה להיות עכשיו בדומה לוושיגטון עם שני קומבואים בדמותם של סורה ו-ווסלי שמשלבים קליעה אתלטיות והנה סבירה , כאשר טי-מאק הופך לסמול כמו לברון בקאבס. צמד הגבוהים נשאר ללא שינוי. כבאק-אפ (גיבוי) לקו האחורי יש את וורד כרכז , ג'ון בארי כקלעי וראיין בואן כסמול. בהחלט עכשיו הם הרבה יותר מאוזנים מגוונים ואפקטיביים מכפי שהיו עם לו,נאכבר שלא הורגשו וג'קסון היחד שהיה משמעותי. זו דעתי.
 

NK The man

New member
נצל"ש - אפשר להכריז סופית ש...

הקינגס לא ייקחו אליפות בזמן הקרוב?!?! התחלת עונה בינונית ומטה שהגיע למאין שיא בהפסד לווריורס, מה גם שגם בניצחונות הביתיים הם לא נראו כאלה דומיננטיים!! מה צופן העתיד?! סיבוב ראשון בפלייאוף? פלייאוף? או שאני סתם פסימי(תשובה מועדפת!)
 

Ploral Reaction

New member
לדעתי לסיבוב שני

הם בטח יגיעו בכל מקרה, יותר מזה רק אלוהים יודע. אני לא מאמין שמישהו במערב יכול לקחת את הספרס השנה, אבל נחכה ונראה. שנה שעברה הרי הימרתי על סקרמנטו וטעיתי, אולי זה יבוא לי בהפוכה. הם בכלל לא רעים עד עכשיו,וגם קבוצות גדולות אחרות נפלו מול קטנות כמו הווריורס עד עכשיו, ככה שאין קשר.
 

capsl0ck

New member
אליפות, רק אליפות.

אתה עוד תראה...
 

mickeym

New member
נצל"ש וינס נפצע, ג'ייסון קיד קרוע

וינס קל 23 נק' אבל סובב את ברך שמאל (הוא טוען שזו מתיחה) ולא ברור כמה זמן יעדר. ג'ייסון קיד עם 2 נק' בלבד, באחוזים נוראיים. ג'פרסון עם 27 והם נכנעים לדטרויט עם טיישון פרינס 18 (שיא של 7 אס'), ריצ'י המילטון עם 37, בן וולאס עם 18 ריב'. עכשיו אני מקוה שמי שטען זהטרייד של הנטס טוב יתחיל לאכול את הכובע.
 

ProSportS

New member
מי יהיה עם הוינס הזה!?

כל פעם הוא נפצע... אחרי משחק מצויין של 23 5 4 הוא נפצע...פייי תאמינו לי.. רחמים..עליו
 
למעלה