טרייד בין האינדיאנס לקאבס

clevelandrocks

New member
טרייד בין האינדיאנס לקאבס

קליבלנד העבירה לשיקאגו את ג'ודי גרוט תמורת ג'ייסון דובואה. מדובר בשני שחקנים צעירים ומבטיחים. עד עכשיו לגרוט יש רזומה קצת יותר מרשים במייג'ורס, אבל קליבלנד, שמשופעת בחובטים שמאליים, רצו חובט ימני עם פוטנציאל במקום גרוט השמאלי.
 

omri1234567

New member
וואי אחי אתה מורעל בייסבול!!!!!!!!!

אתה לא ישן בלילות לא ישן ביום רואה כל משחק עוב אחרי כל כתבה וואלה אחי כל הכבוד על ההשקעה!!!!! דרך אגב מתי אתה ישן??? חחחחח ואני מביןו שאתה בחופש גדול? מזכיר לי את עצמי מלפני איזה שלוש וחצי ארבע שנים שרק גיליתי את הבייסבול היום אני ממשיך לעקוב רק אחרי הקבוצה שלי חוץ מזה הרבה לא מעניין אותי למה אין לי זמן בגרוש!!
 

clevelandrocks

New member
אני אקח את זה בתור מחמאה../images/Emo22.gif

למרות שיש פה כמה שנראה לי יותר מורעלים ממני...... חוץ מזה שיש לזה מחיר (תקופת בחינות עכשיו- ההיפך הגמור מחופש גדול).
 
2 טריידים של הרד סוקס מאתמול:

סידינו (פרוספקט בסדר) ואמברס (OF די טוב) בתמורה לטוני גריפינינו מKC...יש לו מספרים טובים וישחק עד שבלהורן חוזר מהDL ואולי אחרי... סקוט קסידי בתמורה לאדם היזדו...היזדו בא לכמה ימים כי הרד סוקס בתקופםה שהם פוגשים 6 LHP ברציפות ואים להם BACK UP OF ימיני אז עד שקאפלר יבוא הוא ישחק ואז יחזור לAAA. וגם MOVE די מפתיע: אלן אמברי היה DFA...לא מאמין שעשו לו את זה ולא להלמה, וזה בטוח אומר שלט'יתו יש טרייד לאיזה POWER LHP... יש שמועות של מיולר במתורה לJ C ROMERO ממינסוטה. לא יודע מה לחשוב. מיולר שחקן טוב ואני אוהב אותו אבל רומרו יעזור לבולפן וייתן ליוקילס זמן משחק.
 
ויש גם כמובן את ווגנר למרות לא נראה

לי שזה יקרה עד (אם בכלל) שהפיליס ממש יצאו מהתחרות.
 
למעלה