היו שני יתומים שהחליטו לחפש בעולם את משפחתם, ובסיפור מסופר על הרפתקאותיהם בחיפוש. וזינה זוכרת בעיקר את הסוף- כשהאיש היתום הראשון הגיע לסוף מסעו הוא מצא את עצמו בדיוק במקום שבו הוא התחיל. המשפחה היחידה שלו, היחידה שהוא הכיר הייתה איתו במשך כל המסע, לצידו. אכן סיפור מרגש על חברות....