טריגר

טריגר

גוף צמוד לקיר, פנים מופנות לכיוון המראה. עיניים מופנות לכיוון הריצפה, עם הזמן עולות למעלה ולמעלה. דואגות שהן רואות הכול. רואות, ונגעלות. למעלה - למעלה - אני כבר כולי מלאה בגועל. ואז זה קורה- עיניים פוגשות עיניים בהשתקפות של המראה. העיניים שלי נראות עצובות מאי פעם, אני חושבת. המבט שלי מלא בכל כך הרבה בושה, פחד.. פחד גדול יוצא מהם. אני משמיטה את מבטי מטה שוב. ההתמודדות עם המבט שלי קשה מנשוא. כל השומן, כל הכאב.. זה נראה עוד יותר נורא ממה שהיה לפני שראיתי את עיניי במראה. דרך ההשתקפות של המראה, מבטי תופס בטעות תמונה ישנה שלי מפעם.. חיוך קטן שמלווה בגיחוך ובו בזמן געגוע קטן לעצמי, מתוך המחשבה על האדם שהייתי פעם. איך גרמתי לה לברוח, ואיך משום מה אני לא באמת רוצה אותה פה שוב, למרות הגעגוע. אני מלאה באכזבה, בכאב. אני מיואשת מעצמי ומחיי. נהייתי עייפה מדי, ועצובה מדי, בשביל להיות מוכנה ויכולה להמשיך הלאה. עיניים פוגשות עיניים שוב.. מה קרה לך, אני חושבת בפחד גדול. לשנייה אפילו הטעתי את עצמי. כמעט נפלתי בשקרים שאני מספרת, אבל לא. אני יודעת את האמת. אני יודעת שלמרות כל המסכות שאני שמה עליי, וכל החומות וכלובים שאני מוודא שנמצאים סביבי- אני בסך הכול ילדה קטנה ומפוחדת, שפשוט יותר מדי מבוהלת בשביל להיות מי שהיא באמת. i'm just a little girl, cries in a face of a monster, who lives in her dreams. but is their anyone out there, cause it's getting harder and harder to breathe.
 
אין מילים

רק עצב. לא יודעת מה להגיד רוצה לחבק אותך מצד אחד,ולתת לך סטירה מצד אחר,כי אני מבינה את זה מכירה את זה כל כך טוב ואת לא,את לא ילדה קטנה,את ילדה חזקה שיודעת מה היא רוצה מעצמה תאמיני בעצמך מתוקית,אל תפסיקי להאמין אף פעם.
 

ameli

New member
[...]

ההתמודדות עם המבט שלי קשה מנשוא. הקושי אינו בהתמודדות עם המראה שלך אינו בהתמודדות עם החלומות שלך הוא בקושי בהתמודדות עם הפער ועם ההבנה כמה את רחוקה במציאות ממה שהיית מייחלת לעצמך כמה האמת שונה מהשקרים שאת מספרת לעצמך בין היתר. הקושי הוא בהבנה שאת מאחורי חומות שהמחלה סוגרת אותך מאחוריהן ולא נותנת לך לה=תפתח מההבנה שהמחלה עשתה אותך ילדה קטנה ומפוחדת. ומה עם טיפול? טיפול שיביא אותך לראות את עצמך לא דרך מראה מעוותת של עינייך שיביא אותך להכיר ביכולותייך ולהתמיד בשאיפותייך לשם הגשמת עצמך?
 
למעלה