טריאתלון אילת - מישהו חטף חום

yuvalhets

New member
טריאתלון אילת - מישהו חטף חום../images/Emo35.gif

1) יפה שההרשמה לאילת כבר נפתחה. 2) ?
?
?
? מה? למה? איך? ואיפה ההגיון בלהזניק את האולימפי ב-10 בבוקר... הלו?????
איגוד הלו??
3) ברור לי שיש הרבה הזנקות, אבל איפה ההגיון להריץ את המקצה הארוך בשעות החמות???? - האם התשובה תהיה (כמו לדרפטינג) - "בגלל הקהל..."
יאללה, לשנות!
 
ההגיון בתכנון הזמנים!!!

התיכנון הינו ראשוני ובפועל יקבע לפי כמות הנרשמים. צפיפוןת הזינוקים מוגבלת לפי התפנות מסלול האופניים, מקצי הספרינט הם הגדולים והבעייתיים ולא ניתן לדחסם והם הצואר בקבוק התכנוני לכן הם חייבים להיות ראשונים. חוץ מזה יש חהחלטה שבאילת לא חם!! וזה לא בגלל הקהל.
 

yuvalhets

New member
עדיין לא הגיוני... ../images/Emo26.gif

1) זה שמקצה הוא גדול ובעייתי זה לא קובע את מידת החום. 2) דחיסת מקצה הספרינט לא תעלה את חום הסביבה כמו שצפוי להיות חום הסביבה במקצה האולימפי. 3) הגיע הזמן שיותר יעשו אולימפי... 4) מקצה הספרינט מדדים על המסלול זמן מועט יותר- השפעת החום צריכה להעיק עליהם פחות. לרוץ 50 דקות בחום גבוה קצת יותר משמעותי מלרוץ 25 דקות בחום גבוה. 5) יש לתעדף את המקצה האולימפי - הרי זה המקצה העיקרי.
 

בר פארן

New member
המקצה העיקרי../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif...

אולי??????????? לפי דעתי מקצה הילדים הוא העיקרי! אבל דעתי לא חשובה פה
אבל יובל, כמו שכבר אמר כבוד המזכל, בספרינט היו הרבה יותר אנשים.... וזה כנראה מה שחשוב......אני מזכיר לך ששנה שעברה מקצה העלית הוזנק בשעה 2:30 בערך.
 

yuvalhets

New member
כן בר, זה המקצה התחרותי הבינ"ל.

1) מקצה הילדים הוא חשוב בהחלט! 2) מקצה הספרינט גם הוא חשוב. 3) המקצה האולימפי הוא ה...אולימפי.... . 4) מקצה העלית שנה שעברה הסתיים לפני החשכה. החשיך ב-1700 ולכן היה סביר - בריצה כבר לא היה לוהט. 5) כמות האנשים אינה גורם משפיע בחום הסביבה (כל עוד לא מדובר בג´אקוזי לשישה אנשים). 6) דעתך כן חשובה
יאללה בוא
 
לא הבנת את ההסבר!!

כמות השתתפים= נפח אופניים מול יכולת המסלול לספוג כמות רוכבים ללא קשר לחום עומס או צדק. מדובר על תכנון עומסי תנועה עקב בעית הבטיחות. הסבר מפורט ניתן לקבל בע"פ. מקצה הילדים אכן חשוב ולכן הוא בנפרד!!!
 

yaacob

New member
הם מוקצים במקצה נפרד ../images/Emo35.gif../images/Emo122.gif

למה לעשות זאת לילדים ? אין להם רגשות ? ההורים לא צריכים לקום בבוקר ? ומה עם אילו שצועקים בילדים ( ראה שידור טריאתלון ת"א ) ומשתתפים בזקנים ?
 
למעלה