טקס זכרון חילי

No name for now

New member
טקס זכרון חילי

לפני שנתיים האבטחה מנעה ממני להיכנס לטקס הזכרון החילי עד ששר הבטחון יגיע (משהו כמו חצי שעה ואז להיכנס בחושך ולמצוא פינה לשבת לא עם המשפחה שלי) סובבתי את האוטו ונסעתי הביתה (בוכה) והחלטתי שלשם אני לא חוזרת בשנה שעברה הייתי בחו"ל ביום הטקס ולכן לא הייתי צריכה להתמודד עם המשפחה, אבל אמא שלי (שאמנם היתה בחו"ל לפני שנתיים אבל נעלבה בשבילי) הגיעה אחרי לחצים מצד המשפחה של אבא שלי עוד שבועיים יש טקס ואני כבר יודעת שסבתא שלי תעביר אותי גהנום בעניין, מה אתם אומרים? אני ממש לא רוצה ללכת לטקס, אני חושבת שאם שר הבטחון חשוב יותר מהמשפחות אין לי מה לחפש שם. לא קיבלתי התנצלות או אפילו אמפטיה כשטלפנתי למחרת הטקס
 

JHON DOO1

New member
טקס זכרון חיילי-תגובה../images/Emo24.gif

אני חושב שלא כדי שתגיעי לטקס,קרה לי דבר דומה בלטרוןב-30 שנה ליום כיפור בגלל האלוף במיל' אריאל שרון וויתרתי על הטקס. ומאז שיש טקסים שאני מראש לא מגיע בעיקר ביום השריון.
 
לא רוצה - אל תלכי.

היה טקס לפני פחות מחודש במסגרת יום הזכרון הכללי. יש את התאריך הפרטי. לא צריך יותר. די, כמה אפשר. לא רק שאין לנו אבא אנחנו גם צריכים לקפוץ דום בכל פעם שמישהו משועמם מחליט שהוא צריך לעשות איזה טקס? אם סבתא שלך רוצה ללכת שתלך. לך יש חיים משלך. את יכולה לרמוז לבוס שלך שהוא צריך לסדר לך פגישה עסקית נורא חשובה באותו יום. רצוי בבנגאלור (יש לכם שם סניף. לכל חברות ההייטק יש שם סניף).
 

No name for now

New member
רק לא בנגלור

אני אאלץ לבלות את יום הולדתי שם, פיחס אני צריכה פשוט להתעקש ולא לעשות את זה ריב. אם לא היו אירועים משפחתיים עד הטקס גם לא היו שמים לב אבל בטוח ישאלו אותי ביום שישי אין לי בעיה עקרונית עם טקסי זכרון כל עוד מכבדים את אבא שלי ואת משפחתו. האמת שממש בא לי לעשות איזה אקט מחאה אבל אין לי מושג מה
 
למה פיחס, למה?

אותי שלחו לשם לפני שנה והיה כיף לא נורמלי. הנהג הפרטי, האוכל הטוב, האנשים הנחמדים, העוד כמה לירות שמרוויחים כי אין שום דרך לבזבז את כל 51הדולרים של האש"ל היומי, הסרטים (לקרוא במבטא הודי כבד, ובקול נשי מעצבן: בלה בלה בלה בהינדית - But Raaaag, it's strictly professional ) טיולי סוף השבוע המושחתים לאזור מייסור... חוץ מהשילוב הבלתי אפשרי של נשים יפות מידי ושמרניות מידי, וכמובן העובדה שהודו היא תמיד הבחירה מספר 2 לטיול בחו"ל (אחרי ברזיל, אלא מה?) מדובר בנסיעת עבודה מושלמת. אין לי ספק שהייתי מוכן לעשות את זה עוד פעם.
 

No name for now

New member
ממש לא קוסם לי המקום הזה

הייתי אמורה ליסוע להידרבאד לפני שנתיים, תפילותיי נענו והנסיעה בוטלה אצלינו אין נהג פרטי, נוסעים במוניות אם נהגים פסיכיים שנוסעים נגד כיוון התנועה ומורידים לרכבים את המראות (במקרה ויש) חוץ מזה המלונות נורא יקרים ולא מצדיקים את המחיר - 300$ ללילה, ריץ קרלטון באוסקה (יפן מאוד יקרה כידוע) עולה 240$ ללילה ואנחנו קיבלנו הנחה ושילמנו 140$ במקום
 
את משלמת על חשבונך את המלון? ../images/Emo2.gif

הרעיון הוא שבנסיעות עבודה משלמים לך את המלון. (בנסיעות פרטיות אני לוקח מלון של 10$, ויש בו את כל מה שאני צריך). אני בבנגאלור שידרגתי את עצמי ממלון של 160 דולר למלון של חמישים דולר שנתן לי בדיוק אותו דבר (כמובן. כי מעבר למה שנותנים בחמישים דולר כבר אין מה לתת). ומה'כפת לך ממראות של רכבים אחרים? דרך אגב, זה שנוהגים הפוך זה בכל האימפריה הבריטית לשעבר, כולל לונדון. הקטע היפה הוא שהם כל כך טובים בזה שרק לך זה נראה מפחיד. הם לא עושים תאונות. מתייחסים לזה בקלילות ואז את לא מפסיקה לצחוק כל הנסיעה. אבל אם יותר כיף לך ששר בטחון זה או אחר יורק לך בפרצוף, אז סבבה.
 

No name for now

New member
ברור שהם משלמים

אני מדברת באנחנו ומתכוונת לחברה, בכל מקרה אני צריכה לשלם בעצמי גם אם זה בכרטיס האשראי שהחברה נותנת לי כשכתבתי נגד כיוון התנועה התכוונתי שהנהג רצה לעקוף פקק אז הוא עבר ליסוע בנתיב הנגדי (זה מה שהקולגות שלי סיפרו) תוך כדי הוא שבר מראה לאיזה רכב ואפילו לא האט ואז רכב הופיע ממולם לא היתה התנגשות אבל זה היה מבהיל גם ביפן דרך אגב נוסעים בצד שמאל, זה לא היה מבלבל בשבילי כהולכת רגל אבל כמובן שלא נהגתי שם (יש אחלה רכבות) חוץ מזה, העובדה ששר הבטחון יורק לי בפרצוף לא גורמת לי לרצות לעבור להודו, דוקא אני אשאר פה
 
כמובן. מי שבא ברוך הבא.

את בטוחה שאת רוצה להביא אותו למקומות שבהן לנשים יש עור בצבע נחושת, גוף בצורת גיטרה, ובגיל 12 הן נראות בנות 20 וצברו נסיון של בנות 40? את בטוחה שאת רוצה לנסוע איתו למקומות שבהם לגברים יש קוביות בבטן, ו- 30 ס"מ של סגולות טובות?
 
לא צריך - אפשר.

נסעתי מספיק פעמים ללא החיסון, ולא קרה לי כלום. וגם הכרתי מספיק אנשים שהתחסנו וזה לא עזר להם. בתור מי שכמעט קיבל TB אי שם במערב אירופה, אני מודיע לכם שהעולם הוא בכלל מקום מסוכן, והחיים זה ספורט אתגרי עם סיכונים רבים. לא מכיר מישהו שיצא מזה חי. אבל כשנוסעים מטעם העבודה, אז גם החיסונים הם ע"ח העבודה. ואם משלימים את כולם, אז אפשר גם לשכוח מזה לאיזה 10 שנים או משהו כזה.
 
למה לא?

בסה"כ המלצתי כן להתחסן נגד שחפת לפני שנוסעים למערב אירופה. וגם הזכרתי לכם שאתם ילדים גדולים ויכולים להחליט לבד מה טוב בשבילכם. (וכמובן שהממליץ אינו רופא).
 

kind of blue

New member
היי...אני הצלחתי לחטוף שעלת באירופה

בקייטנה בבלגיה של............ משרד הבטחון!!!!! שנת 1985. גבירותיי ורבותיי, סוף המאה העשרים. שעלת.
 
למעלה