טקילה בוקר טוב......

נשית~37

New member
../images/Emo46.gif

אתה רוצה את הקללות במקבץ? חחחחח גם על אתמול (מוהלת...סנדקית...אתה והמלעון ה-12) רק תגיד ...
 

טאקילה~*

New member
|גולגולהוא יודע שאצלי המוות בטוח...

בקפיצה מהמרפסת הוא יוצא מת בטוח מת מבאסה,אפילו שריטה לחטוף הוא לא יצליח..
 

cocu

New member
תגידו

יש טלויזיות באשדוד?נוווו זאת הקופסה הזאת........ טוב לא נורא
 

cocu

New member
מיכלי אז ככה

טלויזיה זה לא הדבר הזה שמיתחלף מירוק לאדום(זה נקרא רמזורררר) טלויזיה זאת קופסה שבה רואים הכל פוליטיקה בידור סרטים(בטח תישאלי עכשיו מה זה סרטים)
 

מיכל31

New member
רגע,,,,מרימה את האנטנה

קוראת אותך במגומגם..... אין קליטה באשדוד חחחחחחחח
 

yafit75

New member
בוקר טוב רונייי,,, אתה בטוח שהגעת

למקום הנכון??? זה פורום של נשואים נשואות,,,,, אלא אם כן,,, נמצא לך איזה שידוך.... ואז תהיה נשוי,,, בכל אופן בוקר מקסים.,,,
 
למעלה