חחחחחחחחחחחחחח רק תהנה!
נ נשית~37 New member 12/9/02 #26 ../images/Emo46.gif אתה רוצה את הקללות במקבץ? חחחחח גם על אתמול (מוהלת...סנדקית...אתה והמלעון ה-12) רק תגיד ...
../images/Emo46.gif אתה רוצה את הקללות במקבץ? חחחחח גם על אתמול (מוהלת...סנדקית...אתה והמלעון ה-12) רק תגיד ...
ט טאקילה~* New member 12/9/02 #25 |גולגולהוא יודע שאצלי המוות בטוח... בקפיצה מהמרפסת הוא יוצא מת בטוח מת מבאסה,אפילו שריטה לחטוף הוא לא יצליח..
|גולגולהוא יודע שאצלי המוות בטוח... בקפיצה מהמרפסת הוא יוצא מת בטוח מת מבאסה,אפילו שריטה לחטוף הוא לא יצליח..
C cocu New member 12/9/02 #31 מיכלי אז ככה טלויזיה זה לא הדבר הזה שמיתחלף מירוק לאדום(זה נקרא רמזורררר) טלויזיה זאת קופסה שבה רואים הכל פוליטיקה בידור סרטים(בטח תישאלי עכשיו מה זה סרטים)
מיכלי אז ככה טלויזיה זה לא הדבר הזה שמיתחלף מירוק לאדום(זה נקרא רמזורררר) טלויזיה זאת קופסה שבה רואים הכל פוליטיקה בידור סרטים(בטח תישאלי עכשיו מה זה סרטים)
מ מיכל31 New member 12/9/02 #32 רגע,,,,מרימה את האנטנה קוראת אותך במגומגם..... אין קליטה באשדוד חחחחחחחח
Y yafit75 New member 12/9/02 #8 בוקר טוב רונייי,,, אתה בטוח שהגעת למקום הנכון??? זה פורום של נשואים נשואות,,,,, אלא אם כן,,, נמצא לך איזה שידוך.... ואז תהיה נשוי,,, בכל אופן בוקר מקסים.,,,
בוקר טוב רונייי,,, אתה בטוח שהגעת למקום הנכון??? זה פורום של נשואים נשואות,,,,, אלא אם כן,,, נמצא לך איזה שידוך.... ואז תהיה נשוי,,, בכל אופן בוקר מקסים.,,,