טעיתי והטעתי אותכם
אין לי דבר נגד הדתיים החרדים וכל יצרני ה-עשרות ילדים. הם עושים את מה שהם חושבים לנכון וזות הזכות שלהם. הם דורשים מהממשלה את כל הדברים שאני הייתי רוצה - פטור משרות צבאי, מימון הילדים שלהם ומימון לימודי האמונה שלהם. ויחד עם זה הם לא אשמים כי הם רק מבקשים. ומי שאשם באמת זו הממשלה שנותנת. כשגנב פורץ וגונב מיליונים, הוא אשם. כשסחתן מאפשר לאנשי ציבור מושחטים לשבת בכיסא שכל חייהם הם חלמו עליו תמורת שוחד, האשמה העיקרית היא על זה שנותן את השוחד ולא על זה שדורש אותו. ומי המתומתמים בכל העסק הזה. כל אנשי הימין והשמאל, כי הם ע``מ להכניס את המושחטים שלהם נותנים למדינה להפוך למסחטת כספים חרדית. והאמת היא שההבדל בהשקפה המדינית בין ברק, שרון וטומי לפיד הוא אפסי. מאידך, ההבדל ביושרם של שני הראשונים לשלישי הוא שמים וארץ. מתי נתעורר חברים, מתי נחזיר לעצמינו את מה שבנינו, את מה ששלנו ומעולם לא היה שלהם?
אין לי דבר נגד הדתיים החרדים וכל יצרני ה-עשרות ילדים. הם עושים את מה שהם חושבים לנכון וזות הזכות שלהם. הם דורשים מהממשלה את כל הדברים שאני הייתי רוצה - פטור משרות צבאי, מימון הילדים שלהם ומימון לימודי האמונה שלהם. ויחד עם זה הם לא אשמים כי הם רק מבקשים. ומי שאשם באמת זו הממשלה שנותנת. כשגנב פורץ וגונב מיליונים, הוא אשם. כשסחתן מאפשר לאנשי ציבור מושחטים לשבת בכיסא שכל חייהם הם חלמו עליו תמורת שוחד, האשמה העיקרית היא על זה שנותן את השוחד ולא על זה שדורש אותו. ומי המתומתמים בכל העסק הזה. כל אנשי הימין והשמאל, כי הם ע``מ להכניס את המושחטים שלהם נותנים למדינה להפוך למסחטת כספים חרדית. והאמת היא שההבדל בהשקפה המדינית בין ברק, שרון וטומי לפיד הוא אפסי. מאידך, ההבדל ביושרם של שני הראשונים לשלישי הוא שמים וארץ. מתי נתעורר חברים, מתי נחזיר לעצמינו את מה שבנינו, את מה ששלנו ומעולם לא היה שלהם?