טעיתי והטעתי אותכם

  • פותח הנושא all
  • פורסם בתאריך

all

New member
טעיתי והטעתי אותכם

אין לי דבר נגד הדתיים החרדים וכל יצרני ה-עשרות ילדים. הם עושים את מה שהם חושבים לנכון וזות הזכות שלהם. הם דורשים מהממשלה את כל הדברים שאני הייתי רוצה - פטור משרות צבאי, מימון הילדים שלהם ומימון לימודי האמונה שלהם. ויחד עם זה הם לא אשמים כי הם רק מבקשים. ומי שאשם באמת זו הממשלה שנותנת. כשגנב פורץ וגונב מיליונים, הוא אשם. כשסחתן מאפשר לאנשי ציבור מושחטים לשבת בכיסא שכל חייהם הם חלמו עליו תמורת שוחד, האשמה העיקרית היא על זה שנותן את השוחד ולא על זה שדורש אותו. ומי המתומתמים בכל העסק הזה. כל אנשי הימין והשמאל, כי הם ע``מ להכניס את המושחטים שלהם נותנים למדינה להפוך למסחטת כספים חרדית. והאמת היא שההבדל בהשקפה המדינית בין ברק, שרון וטומי לפיד הוא אפסי. מאידך, ההבדל ביושרם של שני הראשונים לשלישי הוא שמים וארץ. מתי נתעורר חברים, מתי נחזיר לעצמינו את מה שבנינו, את מה ששלנו ומעולם לא היה שלהם?
 

eliasys

New member
אתה צודק באלף אחוז

כי מטבע האדם לנשות להשיג את כל מה שהוא יכול, גם יפי הנפש המושבעים ביותר ינסו להשיג דברים בחינם אם יזדמן להם. השיטה היא הקלוקלת, כשסיעה קטנה בכנסת מהווה לשון מאזניים, ולפעמים היא יכולה להיות סיעה של איש אחד (ראה, אלכס גולדפרב למי שזוכר), סיעה כזו יכולה להכריע בדברים חשובים מאוד. זו חולשתה של דימוקרטנה, מי שזוכר את ההתחנפויות לחברי כנסת יחידים שהיה בידם להכריע דברים לכאן ולכאן, בוודאי ירגיש שלכמה המים המדינה עברה מהשיטה הדמוקרטית לשיטה הטוטליטרית . הפכה בן יום, וליום אחד או יומיים לדקטטורה שלא מביישת שיטה עתיקת יומין זו.
 
למעלה