טעיתי הפכה

  • פותח הנושא estis
  • פורסם בתאריך

droli

New member
מזל שלורד לא בסביבה!

היה עושה מהפדיחה מטעמים... בעצם זה פורום מתכונים אז למה לא...
 
למעלה