טעיתי הפכה
א אמא של צליל ואופק New member 8/7/01 #2 טוב שתיקנת, הלורד היה עושה מזה מטעמים (20001) שבוע טוב ומחוייך אמא של צליל ואופק (מתכווצת מאימת הלורד )
טוב שתיקנת, הלורד היה עושה מזה מטעמים (20001) שבוע טוב ומחוייך אמא של צליל ואופק (מתכווצת מאימת הלורד )
א אמא של צליל ואופק New member 8/7/01 #3 תורי לתקן: מטעמים 2001 בעצם מקסימום אני אתעטש עליו... אאאאאאאאפצ`י
D droli New member 8/7/01 #4 מזל שלורד לא בסביבה! היה עושה מהפדיחה מטעמים... בעצם זה פורום מתכונים אז למה לא...