yalda tmima
New member
טעות של החיים!
טעות של החיים!
שלום לכולם! שמי שרית ואני נשואה. היתחתנתי בגיל מאוד צעיר.. אני נשואה רק חצי שנה בעלי גדול ממני ב 7 שנים.. ורק עכשיו אני מבינה שאנחנו ביכלל לא באותו ראש. יש מלא אי הבנות שלא היו לפני הנשואים! האם כדי לי להתגרש?.. אשמח מאוד לקבל מכם עצות.. תודה מראש!
טעות של החיים!
שלום לכולם! שמי שרית ואני נשואה. היתחתנתי בגיל מאוד צעיר.. אני נשואה רק חצי שנה בעלי גדול ממני ב 7 שנים.. ורק עכשיו אני מבינה שאנחנו ביכלל לא באותו ראש. יש מלא אי הבנות שלא היו לפני הנשואים! האם כדי לי להתגרש?.. אשמח מאוד לקבל מכם עצות.. תודה מראש!