טעות של החיים!

מצב
הנושא נעול.

yalda tmima

New member
טעות של החיים!

טעות של החיים!
שלום לכולם! שמי שרית ואני נשואה. היתחתנתי בגיל מאוד צעיר.. אני נשואה רק חצי שנה בעלי גדול ממני ב 7 שנים.. ורק עכשיו אני מבינה שאנחנו ביכלל לא באותו ראש. יש מלא אי הבנות שלא היו לפני הנשואים! האם כדי לי להתגרש?.. אשמח מאוד לקבל מכם עצות.. תודה מראש!
 
השאלה היא אם אפשר להתגרש

טעות של החיים!
שלום לכולם! שמי שרית ואני נשואה. היתחתנתי בגיל מאוד צעיר.. אני נשואה רק חצי שנה בעלי גדול ממני ב 7 שנים.. ורק עכשיו אני מבינה שאנחנו ביכלל לא באותו ראש. יש מלא אי הבנות שלא היו לפני הנשואים! האם כדי לי להתגרש?.. אשמח מאוד לקבל מכם עצות.. תודה מראש!
השאלה היא אם אפשר להתגרש
אי הבנות לכשעצמן אינן עילה לגירושין.
 
כדאי ורצוי

טעות של החיים!
שלום לכולם! שמי שרית ואני נשואה. היתחתנתי בגיל מאוד צעיר.. אני נשואה רק חצי שנה בעלי גדול ממני ב 7 שנים.. ורק עכשיו אני מבינה שאנחנו ביכלל לא באותו ראש. יש מלא אי הבנות שלא היו לפני הנשואים! האם כדי לי להתגרש?.. אשמח מאוד לקבל מכם עצות.. תודה מראש!
כדאי ורצוי
אם זה המצב ואחרי חצי שנה כדאי ורצוי לסיים הנישואין כעת. מומלץ לך לפנות לקבלת יעוץ משפטי לבדיקת האפשרויות שבפנייך, תוך פרוט כל העובדות על ידך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה