טסים לאיפשהו? רוצים לעשות רווח קטן?

Tomer Oren

New member
טסים לאיפשהו? רוצים לעשות רווח קטן?

טסים לאיפשהו? רוצים לעשות רווח של כמה שקלים על זה? זה פורסם בכמה פורומים ואני שמח שמצאתי את הפורום הזה, כי אתם טסים למדינות מגניבות שקשה להשיג שטרות משם, אשמח מכל הטסים לארצות הבאות ליצור קשר: וייטנאם נפאל סאול הונג קונג יפן וכו' דרך אגב זה שפירסמתי פה לא אומר ששאר מדינות כמו מזרח אירופה דרום אמריקה אפריקה ושאר מקומות לא מעניינים אותי! אני אוסף שטרות מכל מיני מקומות בעולם.. אשמח אם תכתבו מדינות שאתם טסים או מכירים מכר שטס לשם.. אשמח לעגל למעלה את הערך של השטרות שתביאו לי (אחרי שאני אגיד לכם בידיוק מה אני מחפש מהמדינה המדוברת). אשמח מאוד אם תכתבו פה לאיפה אתם טסים, או המכרים שלכם טסים.. תודה מראש, תומר. נ.ב אוספים שטרות? רוצים להחליף? השטרות שיש לי להחלפה מצורפות כלינק למטה. נ.ב2: יש לכם בבית שטר ממדינה אתם רוצים למכור אותו, דברו איתי.. ותודה מראש עוד פעם! תומר. נ.ב3: מי יודע אולי אחרי צבא (אני כרגע בן 16) נחזור לפה לעצות בקשר לטיול במזרח.. (^_^)
 

kogawa

New member
תגיד לי מאיפה השטר הזה

ומה הקשר שלו למכון ווינגייט ואדע שאתה אספן בסדר (ולא, זה לא מיפן)
 

Tomer Oren

New member
אני לא אספן של שטרות ישנים כ'כ

אבל אני מניח שוינגייט שהיה ביחידת הלילה של וינגייט, שהיה בריטי, אולי היה קשור לשטר הנ"ל שעוצב בזמן המנדט של בריטניה בהודו, אקיצר לפי מה שאני מבין מהגיון פשוט הקשר הוא: וינגייט (איש בריטי)---> בריטניה שלטה גם על הודו.. עברתי? :D אקיצר מישהו טס עוד מעט? כך שאוכל להביא לו רשימה קטנה של שטרו תש אני מחפש מהמדינה שאליה הוא טס?
 

kogawa

New member
מישהו יכול לעזור לו?

באיש הוא צדק, את מהות הכיתוב ממשלת יפן לא הסביר, ובמיקום, עוד כמה אלפי קלומטרים והוא במקום, מדינה שבין ערכי השטרות יש לה גם ערכים מוזרים כמו "35"
 

Tomer Oren

New member
מוזר, אתה יכול לשאול בפורום אספנות

נישמע מעניין... ואני מחכה קראתי על הרבה אנשים שמתכננים לטוס לתאילנד ועוד כל מיני מקומות אשמח אם תכתבו פה..
 

SPnage

New member
אופס

לא שמתי לב שכבר ענו...פדיחה. בכל מקרה בורמה אכן היתה תחת שלטון יפאני בזמן המלחמה. היה לי מזל וסעדתי במסעדה קטנה בעיירה קלאו. בעל המסעדה היה אדם בשנות השמונים לחייו ודיבר אנגלית שוטפת, כיוון שהוא נולד וגדל תחת השילטון הבריטי (לפני המלחמה). במשך למעלה משעה הוא סיפר לי את קורות חייו, על הכיבוש היפני ועל זה שביתו נהרס ע"י הבריטים כשהם ניסו לכבוש מחדש את האזור. מי שמזדמן לאזור חובה לעבור אצלו, הבנאדם פשוט ספר היסטוריה מהלך. אגב, האינפלציה עשתה את שלה והשטרות עם הערכים המוזרים (היו גם 15 ו-45) כבר לא קיימים, היום הכל הולך במאות ואלפים.
 

aviron

New member
מותר להשתתף? אפשר לנחש?

קודם-כל: אחלה יוזמה! קצת להתאמץ עם המוח שמתנוון לנו - רק בריאות. טוב, אני עושה אחד ועוד אחד, נראה אם זה יצליח... פגודות בודהיסטיות: בורמה, תאילנד, סרילנקה, לאוס, קמבודיה. רופי: בורמה, הודו, סרילנקה. יפן-ווינגיט: מלחמת-העולם ה-2. ווינגט: נהרג בבורמה. נסיון לתשובה: כסף יפני של הצבא היפני, בבורמה, כשישבו שם כצבא כובש? אדם בעקבות גורלו
 

kogawa

New member
אני ../images/Emo34.gif בך ../images/Emo160.gif

דוס-פואה אכן היפנים לאחר בניית הגשר על הנהר קוואי-נון המשיכו וכבשו את בורמה, ובזמן השלטון הצבאי הוציאו כסף רופי יפני עם מקדשי באגאן, ומיודענו אורט ווינגייט שלחם שם נהרג בהתרסקות מטוס ככל הנראה ביערות בורמה במלחמה עם יפן. השטר ועוד שטרות משונים משם נקנה בכמה גרושים בווהדגון של באגן.
 

SPnage

New member
אוסף נחמד

יש לי כמה שטרות ומטבעות מסין, הונג קונג, מונגוליה ובורמה אבל הם לא ממש להחלפה (אלא אם אני אמצא כפולים). אני לא ממש אוסף אבל זה מזכרת נחמדה שלא הייתי רוצה להפרד ממנה. אני אהיה בויאטנם ולאוס בחודש הקרוב אם זה מעניין אותך, בטח ישאר לי קצת כסף משם. שטרות מתאילנד אתה יכול לקנות בארץ...
 

Tomer Oren

New member
אשמח אם תחפש כפולים.. וכנס

יש לך איסיקיו? אשמח לדבר איתך שם.. בכל מקרה א ני שולח לך ה.פ עוד מעט אם תמונה של השטרות שאני אשמח אם תביא לי מויטנם ולאוס, נ.ב תהנה ותודה!
 

Tomer Oren

New member
אני קורא פה הודעות של אנשים שטסים ו

לא מגיבים בשירשור הזה, זה בגלל שאין להם כוח לשמור לי שטר? או כי הם לא רואים אותו? כי אני רואה םה כולכם נוסעים לכל מיני מקומות, אשמח אם תגידו לי כך שאוכל לבקש מימכם לשמור איזה שטר. תודה מראש, תומר.
 
יש ביפו בשוק הפשפשים

בחור מבוגר עם אלבום שלם של שטרות למכירה החל מהשטרות הישנים של ארצינו (ה50 לירות וכו' והמון מטבעות ) ועד שטרות מכל העולם. שווה לך לקפוץ לשם ובכלל יש בהרבה מקומות שטרות למכירה אני אמור להיות שם בקרוב ואז אני אגיד לך היכן זה בדיוק וגם את השם של המוכר בינתיים מאחל לך בהצלחה באיסוף השטרות
 

kogawa

New member
אני אוסף בעיקר שטרות של 100US$

יש לי "החלפות" אבל לא מספיק מהם...
לתומר, צור קשר ואני מאמין שאוכל להעשיר אותך בשטרות ומטבעות מהרבה מדינות.
 
למעלה