טסט ביום ההולדת?

טסט ביום ההולדת?

היי, המורה שלי קבע לי טסט ביום ההולדת שלי... טסט שני. ללכת על זה או לבקש לקבוע תעריך אחר? כי זה עלול להרוס את מצב הרוח...
 
זה לשיקולך בלבד

אתה מאמינה שאת תעברי את הטסט? תגשי, בלי שום קשר לאיזה יום היום. יום הולדת שמח ובהצלחה בטסט.
 
עפ"י היהדות

ביום ההולדת העיברי, דברים שעושים ביום הולדת הזה מצליחים יותר מימים אחרים. ביהדות מייחסים בעיקרון חשיבות גדולה ליום ההולדת, אבל בתאריך העיברי כמובן, ללועזי אין משמעות ביהדות, ואני משער שהתכוונת לתאריך הלועזי. סתם להשכלה כללית.
 
נראה לי שכבר עברנו את הגיל הזה שבו

אנחנו חוששים לעשות דברים ביום הולדת כדי לא לקלקל את המצב רוח, לא? בכל מקרה בהצלחה בטסט ומזל טוב ליום הולדת
 

רן88

New member
אה, חחח. לא נכנסתי לכרטיס האישי.

אם כך ראי את השאלה שלי כמבוטלת.
 
למעלה