WeAreTheChampions
New member
טסט ביום ההולדת?
היי, המורה שלי קבע לי טסט ביום ההולדת שלי... טסט שני. ללכת על זה או לבקש לקבוע תעריך אחר? כי זה עלול להרוס את מצב הרוח...
היי, המורה שלי קבע לי טסט ביום ההולדת שלי... טסט שני. ללכת על זה או לבקש לקבוע תעריך אחר? כי זה עלול להרוס את מצב הרוח...