טנזניה 2016

giladshay

New member
אבל למה כ"כ מעט מתחת למים


 

FlorDaPele

New member
כי חליתי בשבוע של הצלילות וצללתי במיטה

אבל לא נורא גם הספארי היבשתי היה מהמם
 
למעלה