נכון בהחלט, קו ישיר שנוסע ריק עדיף לבטלו.
קו ישיר שנוסע מלא, יש צורך להשאיר אותו.
קווים 405 ו480 לא צומצמו מספיק. יש כיום 6 קווים בין ירושלים לתל אביב (כולל 3 קווים שמגיעים לחניון שפירים)
הייתי מצפה שלכל הפחות 405/480 יגוונו במוצא והיעד, ולא שיצאו מתחנה מרכזית ויסיימו ליד תחנות רכבת בתל אביב, זאת הבעיה העיקרית, יש כאן שירות כפול, וזה מקובל בכל הארץ, במקום להסתמך על הרכבת, מנסים לייצר גיבוי לרכבת, גיבוי שכשצריך הקיבולת שלו לא נותנת מענה, ובשאר הזמן הקווים האלה נוסעים כמעט ריקים.
יש גם את הקווים 353/378 מהדרום
הקווים מירושלים לחיפה, קווי אילת שיוצאים מצפון לתל אביב.
421 ממצדה לתל אביב (יש את קו 400 מגיע לתחנת להבים) ועוד