טמפרטורת המיים

טמפרטורת המיים

שלום לכולם אני מתלבט אם לרדת אילת בסילווסטר בגלל טמפרטורת המיים ( רק סיימיתי קורס צלילה בסוכות ) היא אמורה להיות 20 מעלות מה דעתכם??? אני פרנואיד??? תודה
 

song4u

New member
המים ג'קוזי...

היציאה מהם ...זה כבר משו אחר... ותשאל אותי לדוגמא... אני כבר שבועיים עם סיבוכי שפעת\חשש לדלקת ריאות...
 

אילוניק

New member
חזרתי מאילת היום

טמפרטורה על פני המים 24 מעלות במים תלוי בעומק בין 20-22 בחוץ קיפאון המחץ היה רגע שפשוט חשבתי שאני מקבל שיתוק מהקור חליפה חצי יבשה 6.5 מ"מ מתחת שורטי 3 מ"מ רוב הגוף 9.5 מ"מ קור מטורף בין הצלילות לבוש סטנדרטי זה גינס חולצה ארוכה ומעיל צלילת לילה אחת שהניבה קור מדהים ושתי רגלים תפוסות ומקור תודות לדוגמנית החדשה שתפקדה כמסאגיסטית מופלאה תמונות בהמשך
 

manta105

New member
דווקא היום חם אש

היום וכנראה גם מחר יש בחוץ 26-7 מעלות לפי המוסקיטו ובחדשות אמרו שיהיה 27 ככה שאני מאמין שיהיה נעים היום בערב ובתקווה גם מחר
 
למעלה