טל מטלטלים-

רחלהא

New member
טל מטלטלים-

הגעתי במקרה (דרך קישור מתוקים שגם אליו נכנסתי במקרה) וגיליתי את הדברים המהממים שקורים פה!! אני חייבת לומר שאני מרגישה כמו ילדה קטנה שגילתה את העולם הגדול. העוגות מדהימות ואני רוצה, רוצה רוצה ללמוד איך לעשות!!! האמת שכבר המון זמן אני מחפשת סדנא מעניינת אבל זו נראית לי משו משו! אמנם ירושלמית, אבל מוכנה להגיע גם לנשר (בעלי כבר הבטיח לקחת אותי לאן שצריך...) ראיתי שיש סדנאות ורציתי קצת פרטים- האם יש מקום ואיפה? מחכה לתשובה שלך (אגב, השארתי הודעה בטלפון שפורסם באתר...)
 
עד שטל תענה מצרפת לך קישור

להודעה לגבי תאריכים מעודכנים לסדנאות גם בסטודיו בנשר וגם במרכז הארץ אצל מארחות נהדרות
.
 

רחלהא

New member
גילגולית תודה תודה, אבל

איך אוכל לדעת אם יש מקום לסדנא של מחר למשל (ואו, איזו התלהבות...)?
 

רחלהא

New member
:גילגולית- אולי לא הבנתי אותך, אבל

איך אפשר לאשר השתתפות למחר?
 

רחלהא

New member
גילגולית- סליחה ששיגעתי אותך ../images/Emo163.gif

אבל רק עכשיו קלטתי את המסר.. אני אתקשר. תודה!!
 
למעלה