טל מטלטלים-
הגעתי במקרה (דרך קישור מתוקים שגם אליו נכנסתי במקרה) וגיליתי את הדברים המהממים שקורים פה!! אני חייבת לומר שאני מרגישה כמו ילדה קטנה שגילתה את העולם הגדול. העוגות מדהימות ואני רוצה, רוצה רוצה ללמוד איך לעשות!!! האמת שכבר המון זמן אני מחפשת סדנא מעניינת אבל זו נראית לי משו משו! אמנם ירושלמית, אבל מוכנה להגיע גם לנשר (בעלי כבר הבטיח לקחת אותי לאן שצריך...) ראיתי שיש סדנאות ורציתי קצת פרטים- האם יש מקום ואיפה? מחכה לתשובה שלך (אגב, השארתי הודעה בטלפון שפורסם באתר...)
הגעתי במקרה (דרך קישור מתוקים שגם אליו נכנסתי במקרה) וגיליתי את הדברים המהממים שקורים פה!! אני חייבת לומר שאני מרגישה כמו ילדה קטנה שגילתה את העולם הגדול. העוגות מדהימות ואני רוצה, רוצה רוצה ללמוד איך לעשות!!! האמת שכבר המון זמן אני מחפשת סדנא מעניינת אבל זו נראית לי משו משו! אמנם ירושלמית, אבל מוכנה להגיע גם לנשר (בעלי כבר הבטיח לקחת אותי לאן שצריך...) ראיתי שיש סדנאות ורציתי קצת פרטים- האם יש מקום ואיפה? מחכה לתשובה שלך (אגב, השארתי הודעה בטלפון שפורסם באתר...)