טל, כתבתי לך מסר ואינני יודעת אם קיבלת אותו, כי לא קיבלתי תשובה. רציתי לדעת לגבי כמה שאלות על סדנת אגדה ה-30.4 אני מקווה שתקבלי את המסר בהקדם ואם לא, אז תודיעי לי על מנת שאשאל אותך בפורום. גילה