טל טיב

ronen60

New member
טל טיב

יש לי (היה לי..יותר נכון) סמסונג 624 ברשת אורנג במסלול ביג-טוק. שבוע שעבר מול חופי הכנרת (ליד חמי טבריה) הוא נפל למים... שהתברר שזה מים חמימים כמו בחמי טבריה... המכשיר שבק מהחיים, הלכתי היום לטל טיב ואמרו שיש קרוקוזה ואין על זה אחריות כי זה מסלול ביג טוק וגם אי אפשר לשדרג כי הם כבר לא מוכרים מכשירים חדשים בשלב הזה. יש למישהו עיצה מה עושים?
 
למעלה