טל בורשטיין רוצה להיות קפטן אחרי שארפ

נמשל

New member
טל בורשטיין רוצה להיות קפטן אחרי שארפ

כאן מה דעתכם? לא עולה בדעתי מועמד אחר מלבד אולי ליאור אליהו הבעיה עם טל שספק אם ישאירו אותו אחרי העונה הקרובה, החוזה שלו נורא גבוה ויש ישראלים לא פחות טובים ממנו במחיר נמוך יותר
 

sms050697

New member
הוא מוזמן להמשיך לרצות

קפטן צריך להיות שחקן צעיר שיישא את "התואר" לשנים, ויהווה דוגמא, כמו דריק. רק גיא פניני!!!!!!!!
 

Roy M

New member
תרשה לי לחלוק עליך. אני בהחלט חושב שטל

צריך להיות הקפטן הבא. בכל זאת, 10 שנים במכבי, בהן לקח שלוש אליפויות אירופה והשנתיים בה צלחת קופל נדדה לחומוסיות אחרות, היו כשהוא היה פצוע או כששיחק בפואנדלברדה.
 

Roy M

New member
ממש לא רק בגללו, כמובן. אבל אם תזכור

את עונת ארויו, בה בורשטיין חזר בהדרגה מהפציעה שלו, הוא היה נהדר בגמר (יחד עם ארויו), בעונה שהיינו פח, עם ארויו, פישר וקצת D בראון כזרים וללא מרכוס בראון שהיה פצוע בפיינל קופל. עונה לפני כן, בעונת דורסמן, הוא כלל לא שיחק ובעונה שעברה הוא לא היה כאן.
 

waviram

New member
הוא ימשיך את המסורת של קפטנים

שלכאורה לא מהווים פאקטור על הפרקט (כמו שלף ושארפ לפניו). אני מקווה שבפעולות הקטנות שהוא כן יעשה, ובהתנהלות שלו מאחורי הקלעים, הוא יצליח להיכנס לנעליים של אלה שהיו לפניו.
 

Roy M

New member
כל החכמה לבוא בזמן אמת. בורשטיין

גם השנה, גם ב-2009 ובטח בצעירותו, תמיד הופיע למשחקים החשובים באמת.
 

נמשל

New member
פניני עם כל הכבוד לא ראוי להיות קפטן

נכון שהוא השתפר פלאים בהתנהגות של במגרש והוא פחות פרחח אבל עדיין יש לו נפילות שלא מתאימות לקפטן מכבי. אולי עוד שנה - שנתיים
 

שומו

New member
אין ראוי ממנו

הוא גם היה מועמד להחליף בתפקיד את גור, אבל דריק הועדף על פניו. בנוגע לעניין החוזה שלו, אני רוצה להאמין שמכבי יעשו בשכל וישאירו אותו בכל מחיר. זה לא סתם עוד שחקן, מדובר בישראלי הכי טוב בעשור האחרון, שריד אחרון מהקבוצה הגדולה ביותר שמכבי העמידה, צריך לכבד אותו ולא לעשות לו מעשה נדב הנפלד.
 
לא חושב שיש לו זכות אחרי העזיבה לספרד

אפילו שזה לעונה אחת. נכון טל עשה שנים את העבודה השחורה,אבל הקפטן הוא אדם כמו דריק שהיה נאמן למערכת כל השנים ולא חיפש חוזים אחרים ותרם גם מעבר לזה למערכת. בין אליהו לטל הייתי בוחר בטל,אבל גם בו לא בלב שלם בגלל אותה עונה בספרד.
 

comerte a besos

New member
מכבי ויתרה עליו ולא להפך...

טל נתן את כל כולו למכבי.... דווקא כשהיה בן 26 הוא רצה מיוזמתו לעזוב לחו"ל ואז נפצע... דיי דומה למקרה פרקינס. לפני שנתיים מכבי לא ממש רצתה אותו והוא נאלץ לעזוב.
 
זה כמובן שטויות במיץ

מכבי ויתרה עליו זה נכון , אבל בגלל דרישות כספיות מהירח , בטח ביחס לתפוקה שהוא לא נותן מאז הפציעה , כבר 4 שנים בערך אנד קאונטינג. לזכותו יאמר שלפני שנתיים הוא זה שהביא את האליפות.
 

comerte a besos

New member
הציעו לו חוזה עלוב...

שחקנים הרבה פחות טובים ממנו קיבלו חוזים הרבה יותר מנופחים. ואם קבוצה קטנה בספרד יכלה לעמוד בדרישותיו... גם מכבי יכלה אם הייתה רוצה. מכבי לא ניסתה בכלל להכנס איתו למו"מ אלא אמרה לו תודה ויאללה ביי...
 

IvgenyIAS

New member
עד כמה שזכור לי

בורשטיין והסוכן שלו דרשו בסביבות ה-550-600 אלף דולר נטו ממכבי אבל התפשרו על סכום נמוך יותר בספרד. הסיבה לכך היא כנראה בגלל שטל לא היה ביחסים מי יודע כמה עם פיני ולא האמין שהוא יהיה שחקן משמעותי תחתיו ואם כבר לא לשחק אז לפחות שתהיה משכורת טובה לכמה שנים. בספרד לעומת זאת בנו עליו בתור שחקן מרכזי בקבוצה אז לא היה אכפת לו להתפשר על כסף בשביל הסיכוי שהוא יוכיח את עצמו מחדש בליגה חזקה וירוויח יותר בחוזה הבא שלו (הוא מלכתחילה חתם לעונה אחת בלבד). אני אגב, לא כותב את זה בתור איזשהי ביקורת על טל כי אני חושב שהייתי עושה בדיוק אותו דבר אם הייתי במצב שלו אז. אם לחזור לנושא המקורי אז לדעתי הוא לחלוטין ראוי להיות קפטן, בזכות ולא בגלל שאין ברירה אחרת.
 

sms050697

New member
עלוב?

מכבי הציעה 300,000$, סכום יפה לכל הדעות לשחקן שלא פגע בעונות שלפני (לא חזר טוב מהפציעה למעט משחק האליפות ב-2009), הוא רצה 450,000$, וקיבל הרבה פחות בספרד. יש גבול כמה אפשר לרצות.
 

comerte a besos

New member
מכבי הייתה יכולה לסגור באמצע...

זה שהוא ביקש 450 לא אומר שלא היה סוגר על פחות. אם היו סוגרים על 370-80 זה לא היה נורא למכבי... תסתכלו על החוזה שיש לג'ף פוט למשל... או למאצבאן ואחרים שתרמו הרבה פחות מבורשטיין ותגידו לי מה פייר או לא. בחייאת, החוזה של חג'ג' היה גבוה יותר.
 

sms050697

New member
טל היה אז סוג של סוס מת, קיבל המון צ'אנסים

ולא לקח אף אחד (שוב, למעט גמר הפיינל פור). אל תשכח שבקיץ שלפני עונת פיני בעקבות הקנייה של המניות של רענן כץ היו "קיצוצים תקציביים" גם בעקבות הסחר המוחלט בשחקנים שהיה בעונה שלפני כן. מכבי שילמו הרבה פחות, מה שגרם גם לעזיבה של ארויו ומרכוס בראון, ולהבאת שחקנים "סוג ב'" כמ וויז' ולאמפה.
 
יכלה , אבל היתה צריכה?

באותו זמן מכבי כבר שילמה לו שנתיים כמעט ללא שום תמורה. יש גבול כמה מכבי אמורה להיות בית תמחוי , שחקן הרבה יותר טוב ותורם ממנו מקבל יחס הרבה יות גרוע עכשיו כשהוא פצוע. קצת פרופורציות.
 
העזיבה הייתה פשוט בגידה

לאחר שקיבל משכורת במשך שנתיים למרות הפציעה... כל קבוצה אחרת הייתה פשוט משחררת אותו.... רק שאין מישהו אחר....
 
למעלה