טלכו זה לא אריק

אאא109

New member
בקשר להדחת זיו וליעד

בליעד שי תיכנן מהלך להדחת ליעד...ליאורה רצתה בכלל להדיח את טלכו ועובדה שהדס לא הסכימה (ליעד הייתה ברירת מחדל) אז היא לא באמת יכלה להדיח את טלכו רק את הברירת מחדל שנמצאת מאחוריו (בלי להגיד משהו רע על ליעד אבל במשחק ככה זה באמת היה). שוב אני אומר בהדחת זיו,טלכו לא היה יכול להשפיע כי אנשים כל כך כבר שנאו את זיו בתוך המשחק שלא שינתה להם האסטרטגיה הם רצו להעיף אותו אבל תכל'ס כשליאורה הייתה ביד רמה על השבט טלכו באמת תימרן אותה לצד שלו. בקשר להדחה של ריקי אז שימי לב שהברית של טלכו ושי הייתה ברוב ורק בזכות אוהד שזכה בוטו אז טלכו ושי לא רצו להגיע לתיקו. מה שהתברר כמהלך נכון.
 

השורד

New member
שי השתמש בליאורה כתירוץ למה העיף את ליעד

בוידויים הוא הרי אמר את הסיבה: כדי להחליש את טלכו ולהחזיר לעצמו את השליטה במשחק (אז מה אם זה אומר לקחת את טומי לגמר, צעד שנוי במחלוקת...) אח"כ הוא השתמש בתירוץ של "ליאורה לא היתה הולכת עם זה" כי לא רצה להגיד לטלכו את הסיבה האמיתית. בנוסף הרי הם בכלל לא היו צריכים את הקול של ליאורה כדי להעיף את טומי... לגבי המחמאות שנתן לליאורה במועצה האחרונה - זה purely בשביל הקול שלה כמושבעת במקרה הצורך, או בשביל הקול שלה בהדחה האחרונה אם תהיה כזו. בכלל שי היה נדיב במחמאות כלפי המושבעים ("ריקי וטומי הם האנשים הכי אמינים פה" ועוד), ועשה את זה יפה. הוא וטלכו אמרו לא פעם בוידויים שצריך להשמיע לליאורה את מה שהיא רוצה לשמוע... רק לטפח את האגו שלה. ומה הקשר החזק בין טומי לליאורה? אפשר לחשוב שליאורה לא היתה מדיחה את טומי בלי להניד עפעף אם היתה מתבקשת לעשות כך.
 

מצדה74

New member
למה הוא צריך להחליש את טלכו?

טלכו הרי היה בן בריתו, לא? הרי שלושה ימים לפני כן, טלכו הלך לשכנע את ליאורה להדיח את אביגיל במקומו. טלכו לא היה יוזם הדחה של שי. הסכנה היתה מכיוונה של ליאורה, שהיתה עלולה להסית את טלכו נגד שי, במקרה וטומי היה מודח. בסך הכל, טלכו הוא אדם די שביר. ליאורה צועקת עליו קצת במועצה, הוא מייד מחליף צבעים ומתחיל לשיר את שירת הברבור. ליאורה אומרת לו להוריד בגדים ולרוץ עירום על החוף, הוא עושה את זה. אפשר להשפיע עליו בקלות. "אפשר לחשוב שליאורה לא היתה מדיחה את טומי בלי להניד עפעף". ספקולציה שלך. לדעתי, היא לא היתה רושמת את השם שלו. היא גם לא רשמה את השם של אוהד. (רשמה ליעד, להזכירך) לגבי מחמאות - לא שמענו את שי נותן מחמאות לטלכו. נהפוך הוא. הוא אמר במפורש שהוא רוצה לסחוב אותו לגמר על תקן הלוזר הבטלן שלא עשה כלום והתקרצץ על אנשים אחרים. הוא אמר את זה גם למצלמות (לעצמו הוא לא משקר), וגם לליאורה. לא שמענו אותו נותן מחמאות להרבה אנשים אחרים. ובשביל מה לטפח את האגו של ליאורה ולהרגיע אותה, אם היא לא מסוכנת לדבריך? אתה סותר את עצמך.
 

השורד

New member
כי הוא הבין שטלכו שולט במשחק, ויכול להדיח

אותו אם ירצה בעזרת ליעד וליאורה. הוא רצה למנוע מסנריו כזה להתממש. לא אמרתי שליאורה לא מסוכנת (זה מישהו אחר, התבלבלת). היא מסוכנת כי היא לא יציבה ותופסת קריזות על אנשים. ועם שלל ה-וטו-ים, והחסינויות, אולי שי וטלכו יזדקקו לקול שלה. הדרך הכי טובה - ללקק לה.
 

אאא109

New member
דווקא שמעתי את שי נותן מחמאה לטלכו

קרה רק פעם אחת אבל קרה,הוא ידע לפרגן לו כאשר טלכו גרם לכך שליאורה תחליט להדיח את אביגיל ולא את זיו. לא יודע אם זה בדיוק מחמאה אבל אני פירשתי את זה כך, בקשר לזה שטלכו שר את "שירת הברבור" כאשר ליאורה צעקה עליו...אז כן אני יכול להבין מאיםה זה בא לטלכו כי בפעם האחרונה שליאורה צעקה על מישהו מהברית שלו (זיו) הוא הודח אז אני מבין את טלכו,כי תכל'ס החליטו באותה מועצת שבט לעשות לו עליהום כמו שעשו לזיו כמה מועצות קודם ובכל זאת בסוף ה הדיחו את ליעד...
 

השורד

New member
נכון, שי אמר

"טלכו איכשהוא גרם לליאורה לשנות את דעתה. כל הכבוד לו" והיתה עוד פעם: לפני ההדחה של ריקי, כשטלכו אמר לו שהוא הולך לדבר עם הרביעייה ולהצטרף כביכול לברית שלהם. שי החמיא לו על הרעיון. אגב בזכות הרעיון הזה טלכו פרק את הברית של ליאורה, ושי ניצל מהדחה.
 

אאא109

New member
מצדה74 את כל כך טועה

אבל קודם כל טלכו האו זה שגרם לאביגיל לדבר על להדיח את טומי (את אוהד היא הוסיפה בעצמה)אבל טלכו הוא זה שגרם לה לחשוב על זה בכלל היא בכלל חשבה להגיע איתם לרביעייה ורק אז להחליט. טלכו לא נפגע מהמהלך אלא הציל בן ברית ונתן לעצמו נקודות זכות כי שי לא יכול להגיד שטלכו הוא לא זה שהציל אותו. לאחר שאביגיל השתכנעה מטלכו היא הלכה לליאורה לדבר איתה על זה ואז טלכו גרם לליאורה להפוך עכבר לפיל,כי המחשבה של אביגיל הייתה לגיטית לשלבים האלו להדיח את החזק אלב טלכו גרם לזה להיראות כאילו היא זגזגנית מטורפת לגמרי. ומה אכפת לו להוציא את אביגיל שמושפעת ממנו? גם ככה יש לו ברית חזקה שתוביל אותו לגמר,הוא עשה את המהלך הנכון כי הוא השתמש בשליטה שלו עליה כדי להציל את שי. בקיצור המהלך כולו היה לטובתו של טלכו. לצערו במשחק הזה יש מהפכים ושי לא רצה את ליעד. לליאורה גם יש מזל שהיא זכתה בחסינות האחרונה אחרת היא הייתה מודחת כי לברית של טלכו הייתה רוב!שנוצר בעקבות הדחת אביגיל ואוהד שנתנה לו ולברית שלו את היתרון. בקיצוןר טלכו עשה מהלך נכון.
 

יפעת142

New member
לדעתי טומי ראוי ביותר להיות השורד האחרון

צר לי על הדס. אני מאד אוהב אותה. היא ערכית, אמיתית, טובה, ישרה והגונה. בכמעט אותם מאפיינים אני יכול לתאר את טומי. היו סממנים מדהימים של טרגדיה במועצת השבט הזו. הדס בחוסר ברירה ( ואני מאמין לה) ניסתה לבשל מהלך להדחה של טומי תוך כדי הבטחה של שי לקבל את פסל החסינות. טומי, חבר שלה, עומד עם הראש תחת הגליוטינה על ידי השבט. בדקה ה- 89 טומי מתלבט, ורואים שהוא נקרע לפני שהוא מספר מה אמרה לו הדס כמה שעות קודם. אמר אמת. בלי הסברים בלי התחכמויות. בלי פרשנויות. לא היתה לו שום ברירה. זה היה הראש שלו או של הדס. זה הספיק כדי שהעצבים יעלו לראש של השיח (שי) שחושב על ההדחה שלו מהממלכה, הנ"ל התחמם, ובלי לבדוק את הנושא והודיע להדס שהלך עליה. וואהו, ככה אפשר להבין איך טומי הגיע לגמר. בלי תחמונים, בלי שקרים. אומץ. אמת. הגינות.
 

השורד

New member
שי ארגן את ההדחה של הדס בלי קשר למה שקרה

במועצת השבט. ראי בקטעים שלא שודרו באתר נענע. הוא נתלה על הדברים של טומי כתירוץ יפה למה לא לתת להדס את הפסל. שי אדם מחושב, לא מהאנשים שעושים החלטות גורליות על סמך כעס ומהבטן. וטומי לא שחקן. רק אתלט. וגם שם הוא לא תמיד מצליח, ראו 2 החסינויות האחרונות + דו-קרב שבו הפסיד למתמודד שמבוגר ממנו ב-10 שנים.
 

מצדה74

New member
אין שום מקום להשוואה

אריק היה שחקן מעולה. שלט במשחק בצורה מוחלטת, יזם ו/או ביצע את כל ההדחות. לא היתה פעם אחת שאריק הגיע למועצת שבט ולא ידע מי עומד להיות מודח. טלכו לעומתו הוא פאשלונר סידרתי. התחיל את המשחק באי הדחויים (למעשה הודח בתחילת המשחק), עמד להדחה במועצה שהסתיימה בתיקו ואלמלא פרישתה של נטלי , סביר שלא היה מגיע כלל לאיחוד. פעמיים הגיע למועצת שבט כשאין לו מושג מה קורה - בהדחה של זיו ובהדחה של ליעד, בני בריתו. הבדל נוסף הוא, שאריק התאמץ במשימות, לא ויתר מראש, ומעולם לא אמר שהוא בא במטרה להפסיד. טלכו לעומתו מעורר אנטגוניזם רב עם התבוסתנות שלו וחוסר הרצון שלו להתאמץ ולהשקיע. טלכו חזק בעיקר בברבורים מול המצלמות של התחקירנים, או כמו שאביגיל הגדירה - דוקטור לבלבולי מוח.
 

MIIKLE

New member
אריק זכה בזכות שני דברים

התמונה של גבי והאוטו שנתנו ליואב אז אל תבלבלי את הראש על זה שהוא שחקן טוב.
 

amir6661

New member
לא בטוח

הוא היה מושך את הבנות אליו גם בלי התמונה הזאת והסכסוך ביניהן... לגבי האוטו גם אם יואב היה בגמר אני חושב שאריק היה מנצח. כולם ראו שיואב איבד עניין במשחק לקראת הסוף ולא פעל משמעותית לכל אורך הדרך, הגיע לגמר במזל של חסינות אחרונה
 

MIIKLE

New member
אני בטוח שיואב היה מנצח את אריק

איגור ועידן היו מצביעים לו וגם גיא איתי ואנסטסיה ומירית אם לא הייתה בגמר.
 

MIIKLE

New member
לדעתי הוא דווקא עשה בשכל

בכל זאת עדיף ציפור אחת ביד משני ציפורים על העץ בכל זאת אסור לוותר על ג'יפ של 200000 שקל זה הימור גבוה מדי. אני הייתי לוקח את הג'יפ ושמח שהרווחתי משהו מהתוכנית.
 

השורד

New member
יואב השתעמם ואיבד עניין במשחק לקראת הסוף

פעם התייאש, פעם נלחם... וכשנמאס לו פרש עם האוטו. את הכסף כבר יש לו, את אהבת חייו כבר מצא, את ההרפתקאה מיצה, אז נו, מה אכפת לו לפרוש. בזיון אם שחקן כזה היה זוכה.
 
למעלה