טלכו זה לא אריק

konito

New member
מאוד מוזר מה שכתבת

אם טלכו נחשף על ידי שי אז הוא לא כל כך חכם... הבעיה של טלכו היתה שכל השאר הצליבו את האינפורמציה שהוא העביר להם וראו אותו במערומיו. לא רואה כל סיבה לתת פרס לאדם שכשל בכל דבר לרבות בניסיונותיו להקים ברית. הוא כיום חשוף ללא כל ברית ותומך. הוא נשאר במשחק רק משום שהיה חשוב לאחרים להעיף אחרים קודם.
 

אאא109

New member
כנסה ותבין

שי לא חשף אותו,שי הצטרף לברית שלו וזיו, שי היה טס הביתה עם טלכו לא היה מציל אותו למען האמת רק בגלל שי טלכו נחשף. ותראה מי הדיחו לפניו...הדס וליעד זה אומר שלמרות ששיקר לליאורה ולטומי והרס את הברית הגדולה שלהם עם אביגיל ואוהד הם עדיין חשבו שיש מישה יותר חשוב להדיח מה שאומר שהאסטרטגיה שלו ועוד איך הייתה נכונה. הם גם פחדו להדיח אותו כי שי תמיד היה איתו למרות שלפעמים נראה כאילו הוא לא באמת נאמן לו. השליטה האמיתי של טלכו רואים אותה כאשר שי מבקש מזיו לחבור אליו בתחילת האיחוד וזיו לא מוכן לכך רק בגלל שלא מסכימים להביא איתו את טלכו, שליטה אמיתית היא כאשר טל.א שואל את טלכו שאלה קשה (על כך שהוא נהיה "רע" לעומת ההתחלה שבה הוא היה חביב) וגם הדס וגם ליעד קופצות להגנתו של טלכו והוא בכלל לא צריך לענות לטל.א. שליטה אמיתית היא כאשר טלכו גורם להדחת אביגיל ואז מתגלה שיש עוד הדחה ואוהד שחושב שטלכו עדיין איתו ושואל אותו "מה עושים?" תקרא את זה ואולי תבין כמה שטלכו היה שחקן טוב.
 

השורד

New member
הנחיתות הפיזית שלו רק מדגישה את החוזק המנטלי

הוא שלט בחלק נכבד מהמשחק *למרות* שהוא חלש פיזית. הוא הגיע לגמר *בלי להעזר* בחסינויות. שים לב: כדי להתקדם עם חסינויות, אתה הרבה פחות תלוי באחרים. מספיק שתהיה הבן-אדם הכי חזק בשבט, וכבר יש לך יתרון אדיר. לעומת זאת, האסטרטגיה כולה תלויה ישירות על יכולת ההשפעה שלך על אנשים אחרים ותמרונם לטובתך, כשאתה גורם להם לעיתים להעדיף אותה על טובתם. זה הרבה יותר קשה מלנצח אתגרים. טלכו אחראי להדחות הכי מתוחכמות ויפות במשחק.
 

אאא109

New member
מסכים אם מה שכתב "השורד"

טלכו אחראי להדחוצ הכי מתוחכמות ויפות במשחק.
 

konito

New member
החסינויות לא בנויות רק על כח פיזי

וכך ראינו את ליאורה והדס זוכות. ההפקה בונה את החסינויות בצורה מאוד נבונה כך שלא רק הפיסיות נחשבת. גם אם ארגן כמה הדחות, הוא עשה זאת בצורה מאוד לא מתוחכמת, עובדה שהיום הוא לעג בשבט (ליאורה וטומי). אבל מעל הכל, הוא אדם בלתי ראוי לחיקוי, זחוח ובעל אישיות זיקית מבחילה. ולכן כפי שכתבתי בלתי ראוי. לכל השלושה האחרים מגיע להיות השורד האחרון הרבה לפניו. אל תשכח גם שלוקחים לגמר אנשים שלא מאמינים שהמשובעים יצביעו עבורם.
 

אאא109

New member
ולמה נראה לך שהתוכנית הזו היא תוכנית לחינוך

ילדים קטנים לא צריכים פשוט לראות את הסידרה אבל אנשים שעברו את שנות הילדות לא יקחו אותו כמודל לחיים. גם טלכו יודע את זה ולא בא לתוכנית על תקן המחנך הגדול מה שמעניין גם שאתה לא שם לב שגם שי הוא לא בדיוק דמות חינוכית ובעצם הוא הרבה פחות חינוכי מטלכו, אני מזכיר לך את האיומים של שי על מיטל בתחילת העונה,את הוידויים שלו שחלקם היו עצבניים באופן מטורף שי שחקן מעולה כמובן אבל לא יותר חינוכי מטלכו. ליאורה גם לפעמים עשתה חיקויים מאחורי הגב של הדס (היא ושי חיקו אותה בפרק שהיא הודחה) זה חינוכי? טומי ...אני לא ידוע מה להגיד הוא גם קיבל קצת עריכה לטובתו. אתה אומר שלא מאמינים שיצביעו לטלכו אבל...כבר יש לו שני מושבעים בתוך הכיס שלו זיו,ליעד... ואל תשכח שהם יכולים לשכנע חלק מהמושבעים האחרים גם שכדי להצביע לו.
 

השורד

New member
זו לא תכנית חינוכית

שוב אנחנו חוזרים להפרדה ההכרחית בין המציאות למשחק. וטלכו עצמו אמר בפרק האחרון שהוא מרגיש בן-אדם אחר במשחק הזה, ולא הולך לפי הערכים שהוא דוגל בהם (ליאורה אגב הגיבה שהיא לא שונה במשחק ובמציאות...
) אבל אתה כמובן לא תאמין לטלכו, כבר נצרב לך בתודעה שהוא "הרשע" בגלל שהוא העז לרצות להדיח את טומי "הגיבור הטוב". טלכו העז לרצות כך בגלל הרצון שלו לנצח בגמר של משחק ריאליטי, לפי החוקים הברורים של המשחק הזה. תעצור רגע לחשוב מה לא לגיטימי בעיניך ברצון הזה. אולי הבעיה שלך היא עם חוקי המשחק עצמו? ואם כן, האח הגדול יקלוט אותך בזרועות פתוחות.
 

X יו יו S

New member
לדעתי

העונה בניגוד לשתי העונות הראשונות אין מישהו שיתבלט כמו דן ואריק לשי ליאורה וטלכו היו מהלכים טובים לליאורה וטלכו אולי קצת יותר משי אבל לא רואה מישהו מה שהגיע רחוק בזכות עצמו ולא גם בזכות מהלך שהשני עשה (כמו שמישהו אמר טלכו היה מופתע ב2 הדחות של זיו וליעד וליאורה הייתה בשל אוהד <נראה לי לפחות כי לא הצביעה נגדו>) ולמי שאמר שבגלל התמונה ו\או אוטו אריק זכה אפשר למצוא מילא סיבות למה טלכו עוד בתוכנית (נטלי וכ"ו) ואני מסכימה עם אחד המנהלים שאמר שאריק היה זוכה בגרסה האמריקאית וטלכו לא
 

אאא109

New member
0_0

אז םא תאם שואלים אותי העונה ה2 הייתה הרבה יותר קלה מהעונה ה-3 היה את גל מהעונה הראשונה שבאמת היה יכול להיות אחד הטובים אבל הוא נפצע (Pנעקץ בידי סטיינגרי) ואריק משם היה היחיד שידע לשחק (אופיר לא ידע לשחק הוא היה שקוף מדי). ולא היו בריתות חזקות מספיק בעונה שעברה,
 

X יו יו S

New member
יש מצב

ואני חושבת שאופיר הכי התקרב לשחק את משחק מהשאר (אבל את גל אני לא מכירה כי התחלתי לעקוב שסיפרו להם שהוא לא חוזר)
 

אאא109

New member
אוקיי

אבל אופיר היה גלוי מדי בעיקר בנאום נגד מעיין (הליצנית)ולא הותיר ספק למתמודדים שהוא לא הבחור הנחמד שהם חשבו שהוא בהתחלה,לאחר מכן איגור לא בטח בו יותר ועשה עליו הרבה רעש. בכל מקרה בטעות כתבתי שגל הוא מהעונה הראשונה מה שלא נכון הוא כמובן מהעונה השנייה. אריק אני לא אומר שהוא אסטרטג לא טוב אבל עדיין אני חושב שהייתה לו פחות תחרות מלשי.
 

X יו יו S

New member
כן לאופיר היה את חסרונות שלו

להיות בעד מיכל זה גם אחד מהם זה בגלל שאריק דאג להעיף את האנשים הנכונים בניגוד לשי שבהתחלה חשב שברית של בנים זה טוב
 
טלכו זה לא אריק ואין מה להשוות בניהם

טלכו ניסה ללכת בדרכו של אריק, בלי לקחת בחשבון שזו עונה אחרת, אנשים אחרים, אמוציות אחרות. בעונה הקודמת אריק ואופיר היו היחידים שעבדו ברצינות ואופיר היה שנוא על כולם. בעונה הזו יש הרבה שעובדים, שמריחים, שרוצים לשלוט. המאבק הרבה יותר קשה. גם חילופי השבטים יצרו עיניין וקונפליקטים של נאמנות (ע"ע אוהד-אנגלנדר, זיו-שי). אי אפשר להשוות בניהם.
 
למעלה