טיריון=טולוז לוטרק?

The West Star

New member
טיריון=טולוז לוטרק?

(אי ןי מושג אם כתבתי את השם של הצייר נכון..) מישום מה מזכירים לי אחד את השני... מה אתם חושבים?
 

Vrock

New member
NOPE

בעוד שטולוז היה חולני מלידה ומעוות בבגרותו-טיריון בריא כמו שור, חוץ מהעיוות שלו. בעוד שללוטרק לא היו יותר מדי בעיות עם המשפחה-טיריון דינדפק בתחום הזה. וגם האישיות שלהם שונה לחלוטין-הם בכלל לא דומים.
 

The West Star

New member
כנראה שלא חקרתי מספיק...

משמום מה הם נראים י מזכירים אחד את השני משהו...
 

הלדין

New member
ובכן...

יש שני סוגים של גמדת. יש את הסוג שבו הגמד הוא בעל פרופרוציות נורמליות מכיוון שהוא מפסיק את גדילתו בזמן. יש את הסוג השני שבה הוא לא בעל פרופרוציות נורמליות מכיוון שהגדילה שלו אינה מאוזנת. הם גם לא מאריכים לחיות מעבר לשנתם השלושים. טולוז לוטרק סבל מהסוג השני. יש עוד סוג אבל אני לא זוכר בדיוק מה המאפיינים שלו. טיריון סובל ממספר עיוותים פיזיים - הוא נולד עם פנים של מונגולואיד ועיניים בלתי תואמות בנוסף לעובדה שהוא גמד - אך פרט לכך הוא בריא כשור. מרטין פשוט אוהב דמויות מעוותות פיזית - הוא הקדיש סדרה שלמה שלו רק לדמויות מעוותות פיזית - "קלפים פראיים" - ששמעתי עליה רק מיד שניה.
 

Vrock

New member
גמדת?

הגדילה של טולוז לא הופסקה בגלל פרכת ברגליים? הוא הפסיק לגדול רק אחרי ששניהן נשברו. או שאני טועה.....?
 

הלדין

New member
טוב.

אני לא מכיר את המקרה של טולוז. בסך הכל, אני הנחתי שאם "כוכב הערב" מצא נקודה להשוואה ביניהם, הרי הם סבלו מאותה מחלה. כיצד אדם יכול להפסיק לגדול רק בגלל שרגליו נשברו?
 

Vrock

New member
הייתה לבנאדם פרכת קשה ברגליים

לעזאזל, הוא שבר רגל בנפילה מכיסא. הוא שבר אותן אחת אחרי השנייה ולכן הן היו כמעט אותו גודל. הפסיקו לגדול כי ככה זו המחלה הזאת. העצמות פשוט הפסיקו לגדול. רגע....זה לא הפורום של ששאוש"ק?
 

iloop

New member
מעין היסטוריה אלטרנטיבית

שבה מחלה שהביא חייזר לכדור הארץ מביאה ליצירה של סופר גיבורים (Aces) וסופר, אה, פריקים (Jokers) באמריקה של ימינו. סדרה מוצלחת ביותר. הסדרה נכתבה על-ידי מספר סופרים ביחד (רוג'ר זילאזני הוא המפורסם ביותר מבינהם), כשלכל אחד יש את הדמויות שלו. ג'ורג' מרטין השתתף גם בכתיבה, וגם היה ה"מפיק" של הספרים, ככה שזה לא בדיוק ספרים שלו. יצאו 12 ספרים בסדרה המקורית, וכמה שנים אח"כ עוד שלושה (סדרת New Cycle). השמות של הספרים לקוחים מעולם משחקי הקלפים (Dead Man's Hand, Aces Wild ועוד). מומלץ ביותר - אני חושב שהסדרה המקורית יוצאת עכשיו בהוצאה נוספת.
 

iloop

New member
שלילי למיטב ידיעתי

וגם את האנגלית די קשה להשיג (למרות שייתכן שעכשיו זה יוצא שוב - אני לא ממש מתעניין כי לי יש את רוב הספרים פעמיים...)
 
למעלה