טיפ + שרשור לשאלות עיצוב / ציור

טיפ + שרשור לשאלות עיצוב / ציור ../images/Emo41.gif

שלום לכולם/ן, פותח שרשור חדש באם יש צורך במידע או עצה בענייני ציור, עיצוב ומודעות לגבי חדרי ילדים, הבית ובכלל. טיפ היום - טיפ קטן לחדר האמבטיה. שאלתן את עצמכן פעם כיצד לקדוח חור בחרסינה על מנת לתלות משהו באמבטיה מבלי שהחרסינה תישבר ? מאמין שלא שאלתן זאת ובכל זאת יתכן ותזדקקו לכך בקרוב כשתרצו לתלות משהו לקישוט או לנוחות שימוש ברחיצת תינוק/ת ובכן - מה שעושים זה מדביקים נייר דבק בצורת איקס X על החרסינה וקודחים דרכו את החור (באמצע האיקס) וכך לא נהרסת לנו האמבטיה בעת תליית אביזר או קישוט. בכלל חדר אמבטיה די מוזנח לרוב מבחינה עיצובית ולמה לא לעשות אמבטייה מעניינת עם גווני ים וקונחיות בתור מחיזיקי סבון ? נשמע לכן מוגזם ? לא בהכרח. ירון.
 

sipor

New member
יופי של טיפים..

כמובן רוצים עוד הרבה טיפים...
 

fanta25

New member
לירון: באיזה גליל דבק ניתן להשתמש..

כדי למתוח על הפינה בין התקרה והקירות כדי שהגימור יהיה מושלם אבל התקרה לא תתקלף מהדבק? יש משהו חוץ מדבק הנייר הבז' הידוע?
 

noga30

New member
יש שיטה למנוע את קילוף הצבע

כשמדביקים מסקינג-טייפ (הבז') קודם צריך להדביק אותו על הבגדים שלכם, והכי נוח על המכנסיים, כמה פעמים, ורק אחר כך להדביק על הקיר. כך הדבק נחלש ותולש פחות את הצבע של הקיר בזמן ההסרה.
 

גבינייה

New member
חשבתי שהפיתרון הוא לקדוח ברווחים,

איפה שהרובע ולא על החרסינה. ככה עשינו ויצא טוב.
 
בקשר לקידוח בחרסינה גבינייה

א' תמיד מומלץ לקדוח ברווחים אך לפעמים את תרצי דווקא במקום אחר לפי נוכותך ואז השיטה הזו מומלצת. ב' גם קידוח ברווחים יכול לפוצץ חרסינה ולכן עדיף להדביק נייר דבק בצורת איקס ולקדוח באמצעו בכל מיקרה ושמח שיצא לכם טוב. ירון.
 

fanta25

New member
לירון: סוג צבע מסוים מומלץ?

אנחנו מתכננים לצבוע השבוע ומתלבטים בין כל סוגי הצבעים האקריליים (סופרקריל 2000/ שכבה אחת ודי/ יותר עמיד / יותר רחיץ...) או אולי של חברה אחרת? יש לך המלצה מסוימת לחדר התינוק?
 
תשובות ל - fanta 25 ../images/Emo8.gif

שלום לירון, לגבי השאלה על מסקנטייפ לגימור מול התיקרה - אם הצביעה בתיקרה בסדר ולא מדובר בסיד ישן ורעוע אין סיבה שמסקנטייפ יוריד צבע משם ובמיקרה והצביעה בתיקרה ישנה מסקנטייפ עלול או לא להידבק כלל, בייחוד אם הוא ישן או משומש או לעשות נזק. לכן מה שאני ממליץ במקום להדביק מסקנטייפ פשוט לקחת חתיכת בריסטול ארוכה או 2 חתיכות לפי הצורך, קטע דק של כמה ס"מ רוחב וארוך ככל הניתן,ולהדביק אותה ע"י נעצים שמקסימום משאירים חריץ קטן שאפשר לכסות בטיפה צבע לבן ובכל מיקרה אם תיקרה מתקלפת אני הייתי מגרד אותה ומסייד שוב במיוחד לפני הכנסת תינוק לחדר. הערה: יש תופעה של גירוד קירות ע"י ילדים / תינוקות שמצביעה על חוסר סידן בגוף וחיפושו למאכל בחוץ. לגבי סוג צבע - ממליץ על צביעה של כמה שכבות ולא על צבע של צביעה אחת ודי כיוון שכך הצבע נספג טוב יותר בקיר עם דילול נכון ומספר שכבות ופחות מתקלף בעתיד. זה גם נותן תחושה טובה יותר בחדר מאשר צבע של צביעה חד פעמית שהוא קצת כבד יותר בנוכחותו. יש גם צבעים שיותר רגישים למגע עם מים לאחר ייבוש ופחות מומלצים כי יש להם תכונות של סיד שמתאים יותר לתיקרה או אמבטיה או מטבח ופחות לפנים של חדר מגורים. בקיצור הייתי הולך על המסורתי - סופרקריל 2000 ומשתדל לגוון ולא לצבוע בלבן בלבד ומומלץ גווני צהוב, ורוד, תכלת, ירוק, אפרסק בהירים. רשמתי המלצות על עיצובים וצבעים בשרשורים קודמים שנמצאים במאמרים, ממליץ לקרוא ואם יש לך שאלות התאמה לריהוט, ציור וכו' תשאלי בכיף. ירון.
 

cookie1

New member
דווקא שאלתי את השאלה פעמים רבות

ואפילו נמנעתי מלקדוח כדי לא להרוס חרסינה בדירה שכורה... אתה בטוח שזה עובד ב 100% ?
 

Babushka1

New member
הרבה יותר יעיל מאשר לקדוח ללא הכנה

(=טייפ דביק) אבל לא מבטיח החלקה במאת האחוזים. פשוט צריך להיזהר ולעבוד לאט ובזהירות בקידוח הראשוני. הכי חשוב- יד בטוחה. אם לא- זה מחליק.
 
99.9 % וגם ...

זו השיטה הנפוצה והמקובלת בקרב אנשי שיפוץ ותחזוקה כולל דודו מהום סנטר. אם קודחים בעדינות ומשתמשים בסלוטייפ בצורת X וקודחים באמצע שלו ורצוי על חיבורי החרסינה קשה לפקשקש את זה, אפשר גם לשים בהתחלה מקדח קטן שקודח עדין יותר ואח"כ להגדיל את החור. ואם עשית את כל זה לא אמור להיות נזק מלבד החור שרצית, שאני אחתום על זה ? טוב חתמתי, אני לא מכיר שיטה אחרת, הכל בידיים שלך - עדינות. ירון.
 

tultul58

New member
שאלה לירון

היי ירון, רציתי לשאול שאלה לגבי צבע הרהיטים צבענו את החדר (בת) בירוק וורוד פסטליים בהירים כאשר באמצע יש פס בצהוב בננה בהיר שעליו נדביק דמויות (אני מצרפת קובץ שפחות יותר נותן כיוון למרות שבמציאות זה נראה כמובן שונה) ושאלתי, איזה צבע היית ממליץ שיהיו הרהיטים / וילון בחדר ? האם סגול בהיר יכול להשתלב או שזה עמוס מידי (ישנו פס סגול שתוחם את ה"בורדר" הצהוב בהיר בחדר)
 

noga30

New member
הייתי בוחרת בגוון הצהבהב של הפס

לוילון ולריהוט. על הוילון הייתי מוסיפה פרחים או פרפרים בוורוד.
 
למעלה