טיפים למכור את השירות שלך

טיפים למכור את השירות שלך../images/Emo36.gif

רעיון מקורי ויעיל במקרה ואתם "נתקעתם" ולא מצליחים לקדם מה שאתם מבקשים לקדם .
: אם יש לכם שירות / מקצוע / רעיון / התמחות מיוחדת אחרת שברצונכם לקדם , ישנה דרך יעילה (בנוסף לפירסום בלוחות ). תדאגו להקים לעצמכם אתר עצמאי בסיסי , שם יש לכם במה חופשית לספר ולשבח את מושא הרעיון שברצונכם לקדם . כעת , לאחר שישנה הפלטפורמה , מגיע החלק היישומי - התכל'ס ! : מהרגע שהוקם האתר, יש לכם כתובת 'אינטרנטית' לגיטיטמית שאותו כמובן אפשר עכשיו להתחיל לשווק ולקדם ברחבי הרשת .
הקידום המיידי והבסיסי יהיה רישום באינדקסים ובקטגוריות. זהו אחד מהכלים היותר ותיקים (והיותר זולים) שנמצאים כבר מספר שנים בשוק . כמובן שישנן שיטות נוספות , אולם הן לא נרשמו כאן וזאת מפאת חוסר מקום ומגבלת מילים שניתן לכתוב פה בפורום .
כיוון שהמספר הגדול של מבקרים מגיע בעיקר ממנועי חיפוש ואינדקסים שונים , חשוב שאינדקסים אלו יכירו וימקמו את אתרך. כמובן , ככל שמיקומך יהיה גבוה יותר - התנועה לאתרך, תהיה גבוהה יותר.
כשמדברים על אינדקס , חשוב להבדיל בינו לבין מנוע חיפוש . לדוגמא, 'גוגל' הוא מנוע חיפוש, אשר מזהה וממקם את האתרים ע"י אפליקציה תִכנוּתית הנקראת: spider/crawler המשוטטת באינטרנט ומזהה את האתרים השונים . באינדקס ( שלא כמו במנוע חיפוש ) , הזנת האתרים מתבצעת לרוב בצורה ידנית ע"י אנשים, וישנם פרמטרים של רישום בהם האתר צריך לעמוד כדי להיכלל ברשימה.
הרישום לאינדקסים ניתן ברובו בחינם אך יש גם אפשרות לשלם עבור רישום מהיר יותר וכנראה גם במיקום גבוה יותר. ניתן להירשם לאינדקסים בצורות שונות ומגוונות כגון שימוש בתוכנות רישום שונות , חיפוש באינטרנט של אינדקס ספציפי והרישום בו . לנוחיותכם ולתועלתכם , אני מצרף רשימה חלקית לפרסום וקידום אתרים (חפשו ותאתרו בגוגל לפי השם
) : , IB2B , Shesek , allbiz clickgo , mezia , 2all , 2bhome , biz-search my-website , homeless , , Netex , card4biz , stiker, kodem , zipzup, Index4u , kolbo קידום אתר ב- 2find , קידום אתר ב- Walla , קידום אתר ב- Tapuz, קידום אתר ב- Google , קידום אתר ב- Nana , ציון לאתרים ב- Google תוכנה לסיוע ברישום אתר במנועי חיפוש ואינדקסים : Internet Business Promoter http://www.axandra-web-site-promotion-software-tool.com/index.htm שיהיה בהצלחה .
 

amir1479

New member
עוד כמה דגשים

שבאים להקים אתר חשוב לקחת בחשבון מספר דברים לפני שסוגרים עיסקה עם החברה: * דע את צרכייך - שאל את עצמך, מה אתה רוצה להשיג מהאתר והגדר מטרות ברורות. * מסר ברור - העבר מסר באופן ברור, קל ונוח לגולש. * כתובת "דומין" (שם מתחם) שלך - שכתובת האתר תהיה שלך ולא תחת אתר אחר (ישנן מספר חברות שמקצות לך שם בתוך הכתובת שלהן). * שינויים לאחר הבניה - יבוא יום שתחליף מספר מספר טלפון, כתובת או שתרצה לשנות טקסט באתר, להחליך תמונה, להוסיף מידע על שרות חדש ועוד. מי אחראי על זה וכמה זה יעלה לך? ברר זאת לפני שאתה סוגר על אתר (שלא יהיו הפתעות!) * אחסון אתר - כל אתרי האינטרנט מאוחסנים על שרתים שזה עולה כסף, סיפרו לך כמה תתחיל לשלם על זה בקרוב או שיגמר ה"מבצע". * גיבוי האתר - תדרוש גיבוי מלא של האתר, אתה לא צריך להיות תלוי באף אחד, זו הפרנסה שלך! * סטטיסטיקה - למעקב אחר הפעילות באתר על מנת להבין את הכניסות וליעל אותן. מחיר האתר - שהמחיר יהיה הוגן ופרופורציונלי ביחס לתמורה שתקבל מהאתר (חובה חובה חובה חובה לבצע סקר מחירים!!!) שירות - שהחברה אותה בחרת מספקת שירות אדיב ואמין, שתרגיש נוח לפנות אליהן בכל בקשה (אני ממליץ להתקשר לטלפון של השירות ולבדוק את הנושא, הטלפון של המכירות זה די ברור שתקבלו שירות מצוין :). זהו על קצה המזלג. בהצלחה! עמיר.
 

josh100

New member
אם כבר מדברים על הנושא הזה...

מישהו אולי יודע במקרה מהו המחיר (הממוצע כמוב ן-+) להקמת אתר תדמיתי בסיסי ביותר ?
 

mikizakay

New member
חברה / חובבן / פרילנסר?

פרילנסרים וחברות בסיסיות לוקחים +- מחירים דומים (פרט ליוצאי דופן כמובן) של ממוצע 3000 ש"ח. חברות תדמית כמו "משומשו" וכד' לוקחים הרבה יותר... אבל הם עובדים עם הגדולים. חובבנים לוקחים באזור ה-700 ש"ח. כמובן שניתן למצוא גם בהרבה פחות, תלוי עד כמה חובבני את מחפש למרות שישנם חובבנים רבים שהם דווקא הגאונים והמוכשרים רק צעירים עדיין. אם אתה מחפש אתר איכותי עם רישום וניהול כספים, נדרש כם HACKERSAFE ופרוטוקלי SSL למיניהם... לך על מקצוענים.
 

רונס

New member
אתר תדמיתי בסיסי..

1000-800 ש"ח... ללא טכנולוגיות מיוחדות, בסיסי, פשוט ומעביר את המסר. יותר מזה זה כבר לא בסיסי
 
למעלה