טיפים למועד ב' בפסיכולוגיה חברתית

אייגרים

New member
טיפים למועד ב' בפסיכולוגיה חברתית

אשמח אם מישהו ימליץ על מה לשים דגש תוך כדי הכנה למבחן ואגב, איך היו הציונים?
 

simpaty2

New member
לגבי פסיכו...

היי.. זה בעייתי לומר איך היו הציונים בגלל שכל אחד יודע מספר ציונים מאוד מצומצם ויש בערך 200 נבחנים.. לי באופן אישי ולכמות מסויימת של אנשים שאני מכיר היו ציונים מאוד גבוהים ככה שבהחלט אפשר להצליח במבחן הזה. בחלק הגדול של המבחן יתנו לך נאום של מישהו (אצלנו זה היה של משעל) ככה ששכנוע יופיע בסבירות של 100 אחוז. ממש תתמקדי בכל השלבים של השכנוע.. בקהלים.. במשכנע.. במשוכנעים ובתכונות של כל אחד. דיסוננס קוגניטיבי גם יופיע די בוודאות. קונפורמיות וציות הופיעו אצלנו ברמת המושג ויכול להיות שיופיעו שוב. במושגים יש לך בחירה של 4 מ 6 ככה שאפשר "לשחק" עם זה. סה"כ החשובים ביותר הם שכנוע ודיסוננס לעניות דעתי. בהצלחה.
 

zeevsch

New member
למדתם אצל ד"ר יהודית אורבך???

כי שנה שעברה הציונים אצלה היו קטסטרופליים, כלומר, ממוצע של 72 בערך.
 

simpaty2

New member
יאפ...

אני לא יודע מה יהיה ממוצע הציונים השנה אבל אכן למדנו אצל יהודית אורבך והמתרגלת הייתה הילה לווינשטיין והיו לא מעטים בכלל שקיבלו מעל 90 במבחן (את ציוני העבודות עוד לא קיבלנו). שמע גם כשהממוצע 70 ומשהו אני מאמין שיש תאלה שמקבלים 90 ויש תאלה שנכשלים ואת אלה שבאמצע...
 

zeevsch

New member
אצלינו זה היה גורף

לא היו ציונים מעל 90 בבחינה, או בקורס עצמו. הייתה פנייה למרצה (בעיקר שבחדר בו אני עשיתי את הבחינה לא היה מזגן רוב המבחן, באחד הימים בחמים ביותר בשנה שעברה). בכל מקרה, המרצה העלתה ב5 נק' את הציונים ובסופו של דבר עלה מעט הממוצע ל75 בערך. העבודות העלו עוד כמה נקודות לחלק מהסטודנטים. יכול להיות שהשנה היא הייתה הוגנת יותר מבחינת ציונים. אגב, מבחינת השיעור עצמו, מאוד מאוד נהנתי מההרצאות.
 
לדעתי

אפשר לוותר על קריאת מאמרים ולזכור את התאוריות. מה שצריך לעשות במבחן הזה זה בסך הכל ליישם את התאוריות.
 
למעלה