טיפים? המלצות?

mishi1

New member
טיפים? המלצות?

זהו. החלטנו לפרמט. יש לכם רעיון איך למנוע מכל הרוגלות המרושעות לחדור אל חיינו לאחר הפרמוט? מלבד נורטון וSP2 עוד משהו יכול לעזור?
 

uriler

New member
תתקין את התוכנות הבאות:

1. Ad-Aware SE. 2. Spybot:Search & Destroy. 3. Spyware Blaster. תריץ אותן לפי הסדר. תעדכן כל תוכנה לפני ההרצה. אחרי שכל אחת מסיימת לרוץ (לאחר שניקתה מה שמצאה), תריץ שוב, ותוודא שהיא לא מוצאת כלום. שתי התוכנות הראשונות הן לניקוי רוגלות, השלישית היא למיגון. היא מונעת מרוגלות להתקין את עצמן. אגב, הייתי ממליץ לך גם על הפיירוול של zoneAlarm ולא על הבסיסי של XP, הוא עדיף.
 
למעלה