תתקין את התוכנות הבאות:
1. Ad-Aware SE. 2. Spybot:Search & Destroy. 3. Spyware Blaster. תריץ אותן לפי הסדר. תעדכן כל תוכנה לפני ההרצה. אחרי שכל אחת מסיימת לרוץ (לאחר שניקתה מה שמצאה), תריץ שוב, ותוודא שהיא לא מוצאת כלום. שתי התוכנות הראשונות הן לניקוי רוגלות, השלישית היא למיגון. היא מונעת מרוגלות להתקין את עצמן. אגב, הייתי ממליץ לך גם על הפיירוול של zoneAlarm ולא על הבסיסי של XP, הוא עדיף.