טיפול

טיפול

בגדול מאוד גם אני מרגישה הבדלים בין העונות והקור מבאס עד מאוד. לא כתבת איך אחיך מטופל, איפה, אלו תרופות לוקח אם בכלל וכו'. אבל, נשמע שאולי אופציה של שיקום יום במרפאת כאב יכולה לעזור, את מוזמנת לחפש בפורום כתבתי על כך בעבר כמה פעמים. יש גם חומר על נושא קור וחורף וכל מיני טיפים להתמודדות. מהתיאור שלך נשמע כי תכנית טיפול מתאימה תוכל לעזור לו מאוד.
 
למעלה