טיפול חדש

טיפול חדש

שלום לכן,
קיבלתי פרוטוקול טיפול חדש,
הרופא אמר לי לעשות בדיקות דם ואולטרסאונד ביום שישי ואם אהיה מאופסת אוכל להתחיל להזריק כבר השבוע.
לפני פחות משבוע הייתה בטא חיובית וגבוהה שלצערי לא הכפילה..
לפי נסיונכן כמה זמן לוקח לגוף להתאפס? אני מאוד רוצה להתחיל כמה שיותר מהר סבב חדש
 

טוליתי

New member
צר לי על ההריון הכימי


האיפוס תלוי בגובה הבטא ומשתנה מהריון להריון, כך שקשה לדעת.
&nbsp
הלוואי שזה הפרומו להריון התקין שלך
.
 

מיקה118

New member
לי לקח יותר משבוע, אבל הייתה לי בטא גבוהה יותר משלך

מתי עשישת בדיקת בטא פעם אחרונה ומה הייתה התוצאה?
 
למעלה