עדיאופטימית
New member
טיפול חדש
שלום לכן,
קיבלתי פרוטוקול טיפול חדש,
הרופא אמר לי לעשות בדיקות דם ואולטרסאונד ביום שישי ואם אהיה מאופסת אוכל להתחיל להזריק כבר השבוע.
לפני פחות משבוע הייתה בטא חיובית וגבוהה שלצערי לא הכפילה..
לפי נסיונכן כמה זמן לוקח לגוף להתאפס? אני מאוד רוצה להתחיל כמה שיותר מהר סבב חדש
שלום לכן,
קיבלתי פרוטוקול טיפול חדש,
הרופא אמר לי לעשות בדיקות דם ואולטרסאונד ביום שישי ואם אהיה מאופסת אוכל להתחיל להזריק כבר השבוע.
לפני פחות משבוע הייתה בטא חיובית וגבוהה שלצערי לא הכפילה..
לפי נסיונכן כמה זמן לוקח לגוף להתאפס? אני מאוד רוצה להתחיל כמה שיותר מהר סבב חדש