טיפול בכעסים

yapanit20

New member
טיפול בכעסים

שלום רב לכולם, אני פונה גם לאנשי המקצוע כאן וגם לאנשים פשוט עם נסיון. יש לקרוב משפחה שלי בעיה די רצינית עם שליטה בכעסים. זה לא שהוא מתעצבן בלי סיבה, תמיד יש סיבה, אבל העוצמה של התגובה שלו היא הרבה פעמים ממש קיצונית. כואב לי עליו כי זה מזיק לסביבה שלו אבל גם מזיק לו והרבה פעמים הוא מתחרט או כועס עוד יותר כי בגלל התגובה שלו ההאשמה מצד הסביבה עוברת אליו במקום למי שעיצבן אותו בהתחלה. מי שמכיר בן אדם כזה מבין אותי... זה מעגל שמאוד קשה לשבור וכל הזמן יש תחושה של חוסר צדק וכמעט של רדיפה. אחרי המשבר האחרון, שהוא בעצמו אמר שהוא צריך טיפול, הבטחתי שאני אעזור לו. השאלה שלי היא אם יש למישהו המלצות. מהמעט שאני יודעת בתחום אני לא חושבת שסתם טיפול של שיחות יעזור. מה שחשבתי זה שאולי סי.בי.טי או בכלל שיחות וטיפול של פסיכיאטר. אני אשמח לשמוע ממי שהיה במצב דומה, וגם לקבל המלצות לסוגי טיפול ולמטפלים. אנחנו גרים באזור הצפון, ליד חיפה. כל טוב לכולם
 

גרא.

New member
yapanit20,אפשר לטפל בכעסים במסגרת של

קבוצתית של סדנא,אבל אפשר גם באמצעות טיפול פרטני.לא פשוט למצוא סדנא כזו באזור הצפון, ואפשר למצוא קבוצה כזו במכונים פרטיים,יתכן גם באוניברסיטת חיפה,מאידך יש כמה מטפלים בצפון שהתמחו בטיפול כזה..אבל לפני כן כדאי לחשוב על פגישת הערכה והכוונה עם פסיכיאטר,בכדי להעריך מהי ההתיחסות הטיפולית הרצוייה.רצ"ב אתר של מכון שינוי בצפון שנמצא בגוגל. http://www.machonshinui.co.il/theteam.asp
 
למעלה