טיפול בכעסים
שלום רב לכולם, אני פונה גם לאנשי המקצוע כאן וגם לאנשים פשוט עם נסיון. יש לקרוב משפחה שלי בעיה די רצינית עם שליטה בכעסים. זה לא שהוא מתעצבן בלי סיבה, תמיד יש סיבה, אבל העוצמה של התגובה שלו היא הרבה פעמים ממש קיצונית. כואב לי עליו כי זה מזיק לסביבה שלו אבל גם מזיק לו והרבה פעמים הוא מתחרט או כועס עוד יותר כי בגלל התגובה שלו ההאשמה מצד הסביבה עוברת אליו במקום למי שעיצבן אותו בהתחלה. מי שמכיר בן אדם כזה מבין אותי... זה מעגל שמאוד קשה לשבור וכל הזמן יש תחושה של חוסר צדק וכמעט של רדיפה. אחרי המשבר האחרון, שהוא בעצמו אמר שהוא צריך טיפול, הבטחתי שאני אעזור לו. השאלה שלי היא אם יש למישהו המלצות. מהמעט שאני יודעת בתחום אני לא חושבת שסתם טיפול של שיחות יעזור. מה שחשבתי זה שאולי סי.בי.טי או בכלל שיחות וטיפול של פסיכיאטר. אני אשמח לשמוע ממי שהיה במצב דומה, וגם לקבל המלצות לסוגי טיפול ולמטפלים. אנחנו גרים באזור הצפון, ליד חיפה. כל טוב לכולם
שלום רב לכולם, אני פונה גם לאנשי המקצוע כאן וגם לאנשים פשוט עם נסיון. יש לקרוב משפחה שלי בעיה די רצינית עם שליטה בכעסים. זה לא שהוא מתעצבן בלי סיבה, תמיד יש סיבה, אבל העוצמה של התגובה שלו היא הרבה פעמים ממש קיצונית. כואב לי עליו כי זה מזיק לסביבה שלו אבל גם מזיק לו והרבה פעמים הוא מתחרט או כועס עוד יותר כי בגלל התגובה שלו ההאשמה מצד הסביבה עוברת אליו במקום למי שעיצבן אותו בהתחלה. מי שמכיר בן אדם כזה מבין אותי... זה מעגל שמאוד קשה לשבור וכל הזמן יש תחושה של חוסר צדק וכמעט של רדיפה. אחרי המשבר האחרון, שהוא בעצמו אמר שהוא צריך טיפול, הבטחתי שאני אעזור לו. השאלה שלי היא אם יש למישהו המלצות. מהמעט שאני יודעת בתחום אני לא חושבת שסתם טיפול של שיחות יעזור. מה שחשבתי זה שאולי סי.בי.טי או בכלל שיחות וטיפול של פסיכיאטר. אני אשמח לשמוע ממי שהיה במצב דומה, וגם לקבל המלצות לסוגי טיפול ולמטפלים. אנחנו גרים באזור הצפון, ליד חיפה. כל טוב לכולם