טיפול בכוויה..

moran008

New member
טיפול בכוויה..

לפני כשבועיים נכוותי ממים רותחים בגב כף הרגל. כוויה מדרגה 1 + 2 שטחית. בשבוע הראשון הופיעו לי שלפוחיות קטנות על כף הרגל ועוד שלפוחית אחת גדולה בגודל של כאגודל. לא סבלתי מכאבים באותו שבוע ולא הייתה לי בעיה לדרוך על הרגל. אחרי שבוע בביקורת אצל הרופא הוא פוצץ לי את השלפוחית הגדולה ולאחר כמה ימים העור התקלף והאזור של השלפוחית הגדולה נותר חשוף (העור נראה בצבע לבן צהוב) מאז אני סובלת מכאבים חזקים, אין לי שום אפשרות ללכת ובכלל לא לדרוך על הרגל. הכאבים נעלמים רק במצב שבו אני שוכבת והרגל מורמת באוויר. עברו כבר שבועיים ואני לא רואה התקדמות. בינתיים אני ממשיכה למרוח סילברול על המקום ולחבוש פעמיים ביום. יש מה לעשות? הכאבים הם בלתי נסבלים..
 

moran008

New member
לעזוב את הסילברול?

הרופא אמר לי לעבור לאלוורה רק כאשר העור יהיה חלק ומה זה סבלנות? אפשר למות..
 

0 אור 0

New member
פה יש לי בעיה רצינית

המדיניות של הפורום וגם שלי היא שאנחנו לא מאבחנים ונותנים תרופות מרחוק, בפרט אין לנו זכות לסתור דברי רופא, שבנוסף להשכלתו הרפואית יש לו יתרון עלי בכך שהוא ממש ראה את הכויה. אני לא יכולה להיות בטוחה שמה שטוב לי טוב לך, אבל לי אישית היו שתי כויות רציניות מאד. בראשונה הגעתי לרופא בהתחלה שנתן לי סילברול, שעשה לי מאד רע, ורק כשעברתי לאלוורה המצב התחיל להשתפר ולהרגע. בפעם השניה כבר בכלל לא הלכתי לרופא (וזו לא המלצה כללית לא ללכת לרופא, אלא רק כשהבנאדם יודע שהמצב בשליטה) - אלא התחלתי מיד עם אלוורה - בשלב ראשון אלוורה טהורה כי היה מדובר באיזור מאד רגיש ותוספת הלבנדר שרפה לי, ומייד כשהחלה החלמה של העור ערבבתי את האלוורה עם מעט שמן אתרי לבנדר שגם הוא מסייע להחלמה. בילדים שלי אני גם מטפלת רק עם אלוורה, אבל - אני מכירה לא מעט אנשים שנשבעים לסילברול - ובודאי שלא ניתן לראות בהמלצה שלי אמירה חד משמעית וגורפת לכל האוכלוסיה נגדו. את צריכה לראות מה מתאים וטוב לך.
 
אלו-ורה,ועוד אלו-ורה

מורן שלום! האלו-ורה מעולה לטיפול בכוויה בכל שלביה,וככל שיקדם טוב יותר. -ג'ל האלו-ורה קר ונושא הרבה לחות-מלא במחטאים ומשככי כאב,חודר ומטפל גם בשכבות העמוקות יודע לזהות תאים בריאים ברקמות פגועות ולהגביר את קצה חלוקתם מחדש,ובזאת לדאוג לזירוז ההחלמה. אז חבל על הזמן !!!!! אני משתמש וממליץ למטופלי על מוצרי אלו-ורה איכותיים,אשמח לתת מידע לכל המעוניין. כל טוב! ערן
 
כדאי גם לנסות שמן לבנדר

גם אני לא ראיתי את הכוויה ולא נוהגת להמליץ על טיפולים בפורום. אבל שמן לבנדר אמיתי בטח לא יזיק...
 

0 אור 0

New member
הוא לא מזיק ואף מסייע בריפוי אבל לפעמים

באיזור רגיש וכאשר הכויה עמוקה הוא עלול לשרוף בטירוף, לכן צריך ממש בזהירות ובשולי הכויה. זו אחת הסיבות שאני מעדיפה את התערובת של אלוורה עם לבנדר שנותנת את הסינרגיה בין שני החומרים.
 

moran008

New member
בדיוק נכנסתי לכאן להגיד

שמרחתי היום אלוורה (ללא לבנדר) וזה היה בלתי נסבל אז מהר מאוד שטפתי וחזרתי לסילברול קניתי עכשיו לבנדר והרוקחת אמרה שהיא לא ממליצה למרוח על אזור חשוף. מה לעשות?
 

0 אור 0

New member
חוץ מלראות מה טוב לך אין מה לעשות

לי בכויות מה שהכי מרגיע זה האלוורה - לך זה לא טוב, יש אנשים שמסוגלים לשים את הלבנדר מדי אחרי הפגיעה ויש שזה שורף להם - תבדקי בזהירות רבה ליד שולי הכויה (כשאת ליד המקלחת עם המים הקרים ליתר בטחון). אם טוב - מה נפלא, ואם לא - אז לא. העניין עם הלבנדר שהוא יותר מרפא מאשר מרגיע.
 
יכול להיות

שהשתמשת בקרם עם כימיכלים שונים, שגרמו לתחושה הזו. אני לא אומר ששימוש באלוורה הוא טוב בשבילך, אבל שווה לקרוא את רשימת הרכיבים...
 

doron2y

New member
תנסי משחת קלנדולה

הי מורן קודם כל הטעות הראשונית היתה של הרופא שפוצץ לך את השלפוחית, הגוף מיצר אותה במקרה של כוויה כדי לגרום לריפוי מהיר של המקום ולמנוע זיהום. מנסיוני אני ממליץ לך לנסות למרוח מישחת קלנדולה, היא עובדת מצויין על כוויות ומזרזת באופן משמעותי את זמן ההחלמה. בנוסף היא גם מונעת זיהום מקומי בעור החשוף. בהצלחה והמון בריאות דורון
 
למעלה