Butterfly884
New member
טיפולי IVF כושלים
שלום,
אני עוברת טיפול IVF עקב תסמונת קלייפלנטר של בעלי.
עשיתי כבר שתי שאיבות.
בראשונה נשאבו 9 ביציות, 6 הופרו ונשארו 2 ליום 5.
פעמיים החדירו עובר ולא נקלט.
שאיבה שנייה: 15 ביציות נשאבו, 6 הופרו, החדירו לי 2 ואתמול קיבלתי תשובת בטא 9.
האחות אמרה שאני צריכה להפסיק תמיכה כי התשובה כנראה שלילית.
רציתי לדעת למה הטיפולים לא מצליחים?
מה יכולות להיות הסיבות והאם זה נורמלי??
שלום,
אני עוברת טיפול IVF עקב תסמונת קלייפלנטר של בעלי.
עשיתי כבר שתי שאיבות.
בראשונה נשאבו 9 ביציות, 6 הופרו ונשארו 2 ליום 5.
פעמיים החדירו עובר ולא נקלט.
שאיבה שנייה: 15 ביציות נשאבו, 6 הופרו, החדירו לי 2 ואתמול קיבלתי תשובת בטא 9.
האחות אמרה שאני צריכה להפסיק תמיכה כי התשובה כנראה שלילית.
רציתי לדעת למה הטיפולים לא מצליחים?
מה יכולות להיות הסיבות והאם זה נורמלי??