טיפולי IVF כושלים

Butterfly884

New member
טיפולי IVF כושלים

שלום,
אני עוברת טיפול IVF עקב תסמונת קלייפלנטר של בעלי.
עשיתי כבר שתי שאיבות.
בראשונה נשאבו 9 ביציות, 6 הופרו ונשארו 2 ליום 5.
פעמיים החדירו עובר ולא נקלט.
שאיבה שנייה: 15 ביציות נשאבו, 6 הופרו, החדירו לי 2 ואתמול קיבלתי תשובת בטא 9.
האחות אמרה שאני צריכה להפסיק תמיכה כי התשובה כנראה שלילית.
רציתי לדעת למה הטיפולים לא מצליחים?
מה יכולות להיות הסיבות והאם זה נורמלי??
 
למעלה