טיפולים לאחר 2 ילדים

אורטלי36

New member
טיפולים לאחר 2 ילדים

שלום לכולם, כבר שנים שאני לא השתתפתי בפורום זה, אני נשואה +2 לאחר הפריות ממושכות, כעת, לאחר כמה שנים ללא טיפולים, \0התעסקנו בגידול הילדים, בעלי מאוד רוצה ילד נוסף, אני למרות כל הסבל שעברתי, מרגישה שאני כבר לא רוצה עוד, מכיון שההורמונים קשים לי מאוד - נשארו לנו מוקפאים- הקושי שלי הוא גם בגידול הילדים, ועבודה במשרה מלאה. הבעל אומנם משתף קצת פעולה, אבל לא מספיק., ההורים שלנו כבר מבוגרים וקשה להם, כעת, הוא במכבש לחצים עליי להביא ילד נוסף לעולם, אני מתייסרת כל יום במחשבות, שאני בעצם כופרת באלוקים שנתן לי את האפשרות להחזיר מוקפאים, אך אני לא מעוניינת , רק שתדעו שהיה לנו מאוד קשה עד שהשגנו את המוקפאים האלה, ולמרות הכל, גידול הילדים הוא קשה לי מאוד, חוסר השינה, החרדות כשהם חולים, דיכאון קל לאחר לידה, עבודה במשרה מלאה לצד אימהות לתינוק במעון שרוב הזמן חולה. אני לא יודעת מה עושים במצב לחוץ כזה, מצד בן הזוג, האם אני מרגישה הרגשה נורמאלית, או שבעלי צודק שצריך להביא על אף הכל עוד ילד.
 
אין "לא נורמלית" בתחום הזה -

את צודקת והוא צודק, פשוט הצדק שלך והצדק שלו לא הולכים כל כך ביחד כרגע... אולי כדאי לשבת בנחת ולדון על הדברים - לבדוק אם מה שמרתיע אותך כל כךזה תוספת המאמץ בה הוא אולי מוכן לתת כתף יותר מבעבר, או שאולי הציפיות שלו לא ריאליות - לשבת בצורה מסודרת על הוצאות כלכליות ודברים אחרים שתינוק נוסף ידרוש מהמשפחה, לראות עד כמה זה מתאים, ואולי אחד מכם יוכל להתקרב לדעתו של השני.
 

אפרסקה

New member
מסכימה עם כל מילה של סוכריה

אין נכון ולא נכון, אין נורמאלי ולא נורמאלי, וכל מה שתחליטי יהיה הנכון ביותר, עבורך, עבור המשפחה שלך, בהתאם ליכולות שלך. לא כל אחד בנוי לגדל הרבה ילדים, ושני ילדים זה נהדר, וגם אחד. תודה לאל שזכית, ואת ורק את צריכה לשבת ולחשוב עם בעלך ולהחליט עד כמה הרצון שלו ריאלי. גידול ילדים זה דבר מדהים ובו זמנית קשה ומאתגר, אני לא צריכה לספר לך, ואני חושבת שצריך להיות מודעים לקושי ולראות אם ניתן לעמוד בו. רק לתת לך את נקודת המבט שלי - יש לי שני ילדים (שיהיו בריאים) בהפרש של 4 שנים, הקטן בן שנה וארבע והגדולה בת 5.4. אין לי כוונה כרגע להביא עוד ילד כיוון שכלכלית זה יהיה לנו מאוד קשה ובעיני זה טיעון לגיטימי מאוד (לא אוהבת את טיעוני "כל ילד מביא את המזל שלו" בהקשר הכלכלי כי בעיני זה לא ריאלי). אם המצב יהיה שונה בעוד שנתיים-שלוש, יתכן שאשקול שוב. מעבר לזה, לא יודעת אם כוחותיי כרגע היו עומדים בגידול שלושה ילדים, אני מאוד נהנית מגידול השניים אבל גם זה לא קל, לא סבלתי מדיכאון לאחר לידה ואני בהחלט חושבת שגם זה צריך להנכס למערך השיקולים (אם כי לא בהכרח שהדיכאון יחזור גם לאחר הלידה הבאה) מה שלא תחליטי, שיהיה בהצלחה!
 
למעלה