טיסה ליפן - דילמה
כמו כל אוהד יפן מושבע בארצנו המצ'וקמקת, החלטתי שאני רוצה לטוס ליפן בחופש הגדול, אבל התעוררה בעיה, או יותר נכון התעוררה דילמה. ההורים שלי אמרו לי שאין להם בעיה שאני עצמי אטוס ליפן, אבל הם לא מעוניינים לטוס לשם בטענה שיפן לא ממש מעניינת אותם. את האמת אני באמת מעדיף לטוס בלי ההורים, כבר שנה עברה מאז שנסעתי איתם לחופשה באילת והחלטתי שהספיק לי איתם, כי אני תלוי בהם יותר מדי. אבל הבעיה שגם אף אחד אחר במשפחה שלי לא מעוניין לטוס ביפן, חוץ מאחי שמתכנן לטוס השנה לתאילנד. מה לעשות? מרשים לי לטוס אבל אין מי שיטוס איתי, ולא נראה לי שאני אסתדר לבד, בטח לא בשדה התעופה שם. אם לא יהיה מי שיטוס איתי, אני אאלץ לוותר על ההזדמנות וזה הדבר האחרון שאני רוצה לעשות.
כמו כל אוהד יפן מושבע בארצנו המצ'וקמקת, החלטתי שאני רוצה לטוס ליפן בחופש הגדול, אבל התעוררה בעיה, או יותר נכון התעוררה דילמה. ההורים שלי אמרו לי שאין להם בעיה שאני עצמי אטוס ליפן, אבל הם לא מעוניינים לטוס לשם בטענה שיפן לא ממש מעניינת אותם. את האמת אני באמת מעדיף לטוס בלי ההורים, כבר שנה עברה מאז שנסעתי איתם לחופשה באילת והחלטתי שהספיק לי איתם, כי אני תלוי בהם יותר מדי. אבל הבעיה שגם אף אחד אחר במשפחה שלי לא מעוניין לטוס ביפן, חוץ מאחי שמתכנן לטוס השנה לתאילנד. מה לעשות? מרשים לי לטוס אבל אין מי שיטוס איתי, ולא נראה לי שאני אסתדר לבד, בטח לא בשדה התעופה שם. אם לא יהיה מי שיטוס איתי, אני אאלץ לוותר על ההזדמנות וזה הדבר האחרון שאני רוצה לעשות.