טיסה לארץ - ביטוח נסיעות

tal6peled

New member
טיסה לארץ - ביטוח נסיעות

שלום, אנחנו נוסעים לארץ לראשונה אחרי 10 חודשים, ואני רוצה לעשות ביטוח נסיעות רק לנסיעה עצמה עד שמגיעים לארץ כי יש לנו עדיין ביטוח לאומי וקופת חולים.
הצעות שקיבלתי מפה נעות בין 40-90$ ליומיים לשני מבוטחים, שזה המון!!!
חברות בארץ נותנות את אותו ביטוח ב 6-10$, אבל אני לא מצליחה להבין מהם אם אני יכולה לרכוש את הביטוח אם אני כבר בחו"ל, למרות שזה בעצם לחו"ל אחר כי באוסטרליה יש לי ביטוח.

השאלה היא מה עשיתם? האם אפשרי לעשות ביטוח מהארץ ואם לא האם משהו מכיר ביטוח נוסעים אוסטרלי זול יותר?

נ.ב. אין לי כרטיס אשראי להפעיל ביטוח דרכו
 

Mum of 3

New member
אם זה רק עניין של שני מבוגרים ורק ליומיים

אני לא הייתי עושה ביטוח.
 

tal6peled

New member
זה אני והילדון בן פחות משנתיים

לכן חשוב לי לעשות ביטוח
 
לנו אין ביטוח רפואי בישראל

לכן אני עושה ביטוח נסיעות. הפעם קניתי דרך southern cross. מחיר הגיוני וממחקר שמישהו עשה כאן, נותנים את יחס העלות תמורה הכי טוב (מדובר על southern cross בניו זילנד. לא יודעת מה לגביהם באוסטרליה).
לא ברור לי אבל למה $40 ליומיים לשני אנשים נחשב יקר. מדובר על תקופת ביטוח קצרצרה. זה קצת כמו בהשכרת רכב. ככל שמשך הזמן גדל, המחיר פר יום קטן.
 

tal6peled

New member
לא בדיוק נכון

אולי זה קצת יותר יקר אבל לא ככה. כבר עשיתי בעבר ביטוחים ליום יומיים וזה עולה דולארים בודדים, אבל כמו שאמרתי זה היה מחברות ביטוח מהארץ שעדיין לא הצלחתי להבין אם אני יכולה לעשות ביטוח רפואי מהארץ אם אני כבר בחו"ל.
 

sbandda

New member
התשובה היא לא

חברות ביטוח ישראליות לא מאפשרות לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל כאשר נקודת המוצא של הנסיעה אינה ישראל.
 

pixie66

New member
איפה חיפשת?

הנה אליאנז (לא יודעת אם יש להם פרסומת מעצבנת או לא, הם הראשונים שיצאו לי בגוגל) אני מניחה שיש משמעות ליעד אליו את נוסעת (ישראל? יש מצב שידרשו מעט יותר בגלל המצב הבטחוני והסיכון הגבוה)

עם איזה מהחברות יצרת קשר?

לגבי ביטוח מהארץ לביקור בארץ - לא נשמע לי הגיוני ובטח לא במחירים שאת חושבת. הכל עניין של כסף - אפשר הכל, תלוי כמה זה יעלה לך.
 

tal6peled

New member
תודה

אני אבדוק איתם, חיפשתי קצת באינטרנט באתרים משווים וזה המחירים שמצאתי, גם הסוכן נסיעות נתן לי הצעה שך 90$!!
אני בעיקרון צריכה את הביטוח רק לעצירת ביניים בתאילנד, יש לי ביטוח לאומי בארץ וכרטיס קופת חולים, בגלל זה אני לא חושבת ש 40$ זה הגיוני ליומיים
 

sbandda

New member
אל תשכחי שביטוח נסיעות לחו"ל לא מכסה רק בעיות

רפואיות.
יש גם עניין של אובדן ו/או גניבת כבודה, בעיות עם כרטיסי הטיסה ושינויים שנדרשים בהם, ועוד כהנה וכהנה כיסויים (שרצוי שלעולם לא נאלץ להשתמש בהם).
 

pixie66

New member
על רגל אחת

מבלי לבדוק את זה לעומק יותר מדי, ניראה לי שיש מינימום בביטוח נסיעות לחו"ל - מינימום ימים ב X כסף (אולי?) ולכן מחיר פיקס של נגיד $63 יהיה גם ל 20 יום וגם ליומיים...

ואולי לא, לא בדקתי לעומק
 

Javali

New member
קחי בחשבון

קחי בחשבון שיש לך עצירות ביניים בשני הכיוונים ושביטוח לאומי בארץ לא יכסה הטסה לאוסטרליה או המשך טיפול באוסטרליה ושהוא גם לא כולל ביטוח מטען.
 

ehud48

New member
בשום אופן לא לחסוך על ביטוח

על ביטוח רפואי לא חוסכים, ואולי 90 דולר נראה לך הרבה, אבל אם חס וחלילה תצטרך טיפול רפואי, אפילו במהלך עצירת הביניים זה יעלה לך עשרות אלפי דולרים. מה שאני הייתי עושה זה קונה ביטוח ונותנת את הכתובת בארץ כך שזה יוצא יותר זול. בכל מקרה, חס וחלילה אם קורה משהו אז עדיף שיטיסו אותך לטיפול בארץ.
 
למעלה