טיסה לאוסטרליה

bambada

New member
טיסה לאוסטרליה

היי, אני מתכנן טיול באוסטרליה.. איך הטיסות לשם? איזה חברות מומלצות? מחירים? תודה :) ואגב, אני מכור למטוסים, תשאלו את הפלייט סימולטור שיש לי על המחשב :)
 

4XTOS

New member
יש גם אפשרות עם אל על עד בנגקוק ומשמה

עם בריטיש. 762/3 של אל על ומשמה 744 של בריטיש לא יוע עם זול יותר.
 

RLFD

New member
ידידה שלי טסה לאוסטרליה שבוע הבא

דרך בנגקוק וממשיכה עם THAI, באותו כרטיס של אלעל.
 

bambada

New member
אתה יכול לברר לי סוכנות?

מחיר? אני מנסה לאסוף כמה שיותר פרטים..
 

RLFD

New member
המחיר זה 1800 (נחיתה בסידני)

סוכנות לא זוכר..אני אבדוק
 

bambada

New member
אתה יכול לברר לי סוכנות?

מחיר? אני מנסה לאסוף כמה שיותר פרטים..
 

79 Ori

New member
זו אופציה לא רעה.

טסתי כך ב-2003 והיה סבבה. הקונקשן היה 4 שעות. ממליץ לך לעשות קונקשן של כמה ימים בבנגקוק כדי להתארגן לקראת אוסטרליה
 
למעלה