אמן ואמן
עכשיו נראה את צווחות השמאלנים, שליבם דואב על מותו של הערבי האומלל. או לחלופין, נשמע שעכשיו החמאס ינסה להוציא פיגועים. הרי עד עכשיו הוא לא עשה זאת, אלא עסק בהשכנת שלום, אחווה והידברות במזרח התיכון. כמו הבוקר במחסום ארז, למשל. ימ"ש. הלוואי שימות הנבלה.