טיל לעבר רנטיסי

  • פותח הנושא MS6
  • פורסם בתאריך

MS6

New member
טיל לעבר רנטיסי

אני מאוד מקווה שהוא נהרג.
 

עמרי ר

New member
אמן ואמן

עכשיו נראה את צווחות השמאלנים, שליבם דואב על מותו של הערבי האומלל. או לחלופין, נשמע שעכשיו החמאס ינסה להוציא פיגועים. הרי עד עכשיו הוא לא עשה זאת, אלא עסק בהשכנת שלום, אחווה והידברות במזרח התיכון. כמו הבוקר במחסום ארז, למשל. ימ"ש. הלוואי שימות הנבלה.
 
למעלה