טיי . חבל שלא ראית את ההודעה שלי כי מישום מה אחד המאוסים(מאסטרו)או השני החליט לימחוק אותה ואם לא הספקת ליראות אותה תישאלי את איטלקי הוא יעדכן אותך מה לעשות כשאתה שוטר אתה יכול לעשות מה שבא לך המבין יבין