אוטובוס פורד 49
היו פה דיבורים, נראה שיוצאים לצלם, מים זה? אתם לא חושבים שאני מת מסקרנות? לא יפה לעשות לי ככה! איפה צלמי הפורום שמחרפים את נפשם באדמות טרשים, בין קוצים וחרולים וכל מיני דברים כאלה? דב
אוטובוס פורד 49טייגר ממשלתי פ"ת
גם את זה ראיתי שהזכירו כאן, עם הערה "אם הוא היה למכירה..." מניחוש אני מאמין שהוא למכירה, וזה לא אמור להיות ביוקר, כי בקרוב צריך יהיה לפנות אותו משם, אלא אם מישהו בפורום יודע משהו אחר. אם יש מישהו רציני, אני מוכן לקחת עלי לבדוק ולקדם את הנושא. אני מסתובב בפתח תקווה, יש את הטלפון של מחזיק המגרש... באמת חבל על האוטובוס הזה. הוא מה-זה-יפה! דב
היו פה דיבורים, נראה שיוצאים לצלם, מים זה? אתם לא חושבים שאני מת מסקרנות? לא יפה לעשות לי ככה! איפה צלמי הפורום שמחרפים את נפשם באדמות טרשים, בין קוצים וחרולים וכל מיני דברים כאלה? דב