טייגר ממשלתי פ"ת

  • פותח הנושא dovk
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

dovk

New member
אוטובוס פורד 49

טייגר ממשלתי פ"ת
גם את זה ראיתי שהזכירו כאן, עם הערה "אם הוא היה למכירה..." מניחוש אני מאמין שהוא למכירה, וזה לא אמור להיות ביוקר, כי בקרוב צריך יהיה לפנות אותו משם, אלא אם מישהו בפורום יודע משהו אחר. אם יש מישהו רציני, אני מוכן לקחת עלי לבדוק ולקדם את הנושא. אני מסתובב בפתח תקווה, יש את הטלפון של מחזיק המגרש... באמת חבל על האוטובוס הזה. הוא מה-זה-יפה! דב
אוטובוס פורד 49
היו פה דיבורים, נראה שיוצאים לצלם, מים זה? אתם לא חושבים שאני מת מסקרנות? לא יפה לעשות לי ככה! איפה צלמי הפורום שמחרפים את נפשם באדמות טרשים, בין קוצים וחרולים וכל מיני דברים כאלה? דב
 

dovk

New member
טייגר ממשלתי פ"ת

טייגר ממשלתי פ"ת
גם את זה ראיתי שהזכירו כאן, עם הערה "אם הוא היה למכירה..." מניחוש אני מאמין שהוא למכירה, וזה לא אמור להיות ביוקר, כי בקרוב צריך יהיה לפנות אותו משם, אלא אם מישהו בפורום יודע משהו אחר. אם יש מישהו רציני, אני מוכן לקחת עלי לבדוק ולקדם את הנושא. אני מסתובב בפתח תקווה, יש את הטלפון של מחזיק המגרש... באמת חבל על האוטובוס הזה. הוא מה-זה-יפה! דב
 
באמת חבל על האוטובוס הנפלא הזה בפ"ת

טייגר ממשלתי פ"ת
גם את זה ראיתי שהזכירו כאן, עם הערה "אם הוא היה למכירה..." מניחוש אני מאמין שהוא למכירה, וזה לא אמור להיות ביוקר, כי בקרוב צריך יהיה לפנות אותו משם, אלא אם מישהו בפורום יודע משהו אחר. אם יש מישהו רציני, אני מוכן לקחת עלי לבדוק ולקדם את הנושא. אני מסתובב בפתח תקווה, יש את הטלפון של מחזיק המגרש... באמת חבל על האוטובוס הזה. הוא מה-זה-יפה! דב
באמת חבל על האוטובוס הנפלא הזה בפ"ת
 

צביקוש23

New member
חחחחחחחחחח

טייגר ממשלתי פ"ת
גם את זה ראיתי שהזכירו כאן, עם הערה "אם הוא היה למכירה..." מניחוש אני מאמין שהוא למכירה, וזה לא אמור להיות ביוקר, כי בקרוב צריך יהיה לפנות אותו משם, אלא אם מישהו בפורום יודע משהו אחר. אם יש מישהו רציני, אני מוכן לקחת עלי לבדוק ולקדם את הנושא. אני מסתובב בפתח תקווה, יש את הטלפון של מחזיק המגרש... באמת חבל על האוטובוס הזה. הוא מה-זה-יפה! דב
חחחחחחחחחח
לגבי הטייגר הממשלתי מפ"ת בקרית אריה ידוע מזמן. לפני שנה דיברתי עם בעלת המגרש.... לא ייתכן שידברת עם בעל האוטובוס שכן....הוא נפטר לפני כמה שנים... האוטובוס אף צולם ופורסם כאן בפורום. האוטובוס והמגרש שייכים לאשה . גם אני ועוד מספר חברים דיברו איתה......
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה