טייגר לילי

חMודי

New member
טייגר לילי

אכלתי היום עם המשפחה בטייגר לילי.
מרגישים שהאוכל שלהם פחות "מעושן" משל גי'רף,
גי'רף, לדעתי מתבלים או שמים משו שעושה את האוכל יותר מעושן.

בטייגר האוכל עדין סטייל לא מעושן וכבד.
מה יכולה להיות הסיבה?

לקחתי מנה חריפה עם קארי במדד 1 אומנם, אבל ממש לא חריף מי שמכיר
את המנה האיטריות עם הקארי אדום והעוף, עם כוסברה וקשיו
 
למעלה