טייגר ברוגז איתי

shellram1975

New member
טייגר ברוגז איתי ../images/Emo10.gif

הייתי אצל אמא שלי 6 ימים להתאוששות אחרי ניתוח ואיך שאני חוזרת הביתה טייגר, שהוא דווקא היה יותר הבייבי שלי מאשר של בעלי, בורח ממני כשאני מנסה להתקרב ולפנק אותו, הוא מתנהג אליי כמעט כאילו אני זרה. דווקא פומה, שהיא יותר הבייבי של בעלי באה אליי בכיף וכן מראה סימנים שהיא זוכרת שאני אמא שלה ומתפנקת עליי. אבל טייגר, שחשבתי שהוא יקבל אותי כמו בסרט טורקי עם חיבוקים וצילצולים ונשיקות, הוא ברוגז איתי? למה זה?
 

Noaal

New member
../images/Emo57.gif קודם כל החלמה מהירה

שנית יכול להיות שטייגר קצת מפחד ממך כי את "טיפה שונה" בתפיסתו? ריחות אחרים, מראה אחר, מרגיש את החולשה שלך. נסי ליזום איתו משחקים משותפים (חכה/לייזר וכו'), תפנקי אותו קצת, תעשי איתו מעין הליך מזורז של היכרות מחדש.
 

shellram1975

New member
זה הסתדר לחלוטין, אחרי שאתמול לקחנו אותו

לסירוס בצהריים, וכשהוא קם אתמול בערב מהתאוששות, אז פתאום חזר להימרח עליי והתנשק איתי והתחכך בי עם הפנים, כמו הטייגר שאני מכירה ואוהבת. מאז הוא דבק 2 שניות, צמוד אליי אפילו יותר מקודם. כל פעם שאני משנה פוזיציה הוא מצמיד את עצמו מחדש לפי הפוזיציה החדשה. ואם אני קמה אז בכלל הוא קם אחרי והולך לאן שאני הולכת להתיישב ונמרח עליי וזה כזה כיף.
 

guyRG

New member
תופעה מוכרת...

אחרי שחזרתי משבוע בחו"ל, החתולה דבק מגע שלי התנהגה ממש מוזר. לא התקרבה אלי, והיתה הולכת מסביבי ומייללת, אבל לא נתנה להתקרב. מבאס..!! לקח לנו 12 שעות לחזור למצב נורמלי של חתולת דבק...
 
למעלה