טייגרית ררר (גברת בראל)! אני כאן

tiger rrr

New member
אלוויסונית הקטנה שלייייי

הדי ג´יי הכי טוב בתפוזזזזזז מה קורה ממי..!? מחר אנחנו נפגשים (אין לי שמץ איפה..) אבל אני הורגת אותך אם אתה לא מגיע..! ת´געגעתי אליך, באמת !! נמאס לשמוע רק ת´טלפונים שלך..
 

*DJ niR*

New member
ו.....

עוד בדיחה בשביל הנמרה של תפוז................... גבר שרירי וחזק פגש אישה בבר. לאחר כמה משקאות הם החליטו ללכת לביתו. כשנכנסו לחדר השינה הוא התחיל להתפשט. לאחר שהוריד את חולצתו הוא כיווץ את השריר בזרוע ואמר לה: "את רואה את זה מותק, כאן יש אלף טון של דינמיט." היא התחילה להזיל ריר... הוא הוריד את מכנסיו ואז הצביע על שרירי ירכיו ואמר: "רואה את זה בובה, כאן יש אלף טון של דינמטיט!" היא נהייתה ממש חמה... לבסוף הוא הריד את התחתונים, ואז היא, לאחר מבט קצר, חטפה את ארנקה ורצה תוך כדי צעקות אל הדלת הקדמית. הוא תפס אותה רגע לפני שיצאה ושאל אותה: "למה את בורחת?" היא ענתה: "עם 2000 טון של דינמיט ופתיל כל כך קצר, פחדתי שאתה עומד להתפוצץ..."
 

*DJ niR*

New member
בדיחות...

מילואימניק אחד שהחליט לצאת מהצבא בעזרת פרופיל 21 הלך לקב"ן. התיישב המילואימניק מול הקב"ן, הוציא סיגריה והציע אותה לקב"ן. "לא תודה", אמר לו הקב"ן. לקח המילואמניק את הסיגריה, ופורר אותה על השולחן. לאחר דקה הוציא סיגריה נוספת והציע גם אותה לקב"ן. כשזה סירב בשנית, הוא פורר גם את הסיגריה השניה על השולחן. כך זה המשיך במשך דקות ארוכות כשכל פעם המילאומניק מוציא סיגריה, מציע אותה לקב"ן וכשזה מסרב, הוא מפורר אותה על השולחן. לבסוף נגמרו למילואמניק הסיגריות. כשראה שהקופסה ריקה, נעמד המילואמניק, אסף את כל הטבק מהשולחן בכף ידו והניח אותו על ראשו. לאחר מכן, הוריד את המכנסיים והתחתונים ואמר לקב"ן: "אם לא סיגריה, אולי נרגילה..." בלונדינית אחת, שנגמר לה הכסף, החליטה לחטוף ילד ולדרוש מהוריו כופר תמורת שחרורו. היא הלכה למגרש משחקים, תפסה ילד אחד, גררה אותו אל מאחורי אחד מהעצים, ואמרה לו: "חטפתי אותך". לאחר מכן היא כתבה פתק: "חטפתי את ילדכם! מחר בבוקר, שימו תיק עם 10,000$ מתחת לעץ האגוזים שבמגרש המשחקים. על החתום: בלונדינית. היא נתנה את הפתק לילד ואמרה לו לחזור הביתה ולתת את הפתק להוריו. למחרת בבוקר, הבלונדינית הלכה לעץ האגוז שבמגרש המשחקים, ומצאה שם תיק שבתוכו 10,000$ ופתק שעליו כתוב: "איך יכולת לעשות דבר כזה לבלונדינית אחרת???"
 

CRAZYIT

New member
../images/Emo68.gif

אויייייייייייי נפלתיייייייייייייייייייייייייייייי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אין, פעם אמרו שג´ינג´ים זה עם היום מסתבר שטעינו, והבלונדיות זה עם!!!!! מה זה, יש להם דעות, קביעות...וחוקים...
 
למעלה