טיול רכבות ב-9.3.04

מצב
הנושא נעול.

דובושכ

New member
טיול רכבות ב-9.3.04

טיול רכבות ב-9.3.04
היה יום עיון וסיור מעניין בעקבות הרכבות הטורקיות והמנדטוריות, באזור הדרום, מטעם המועצה לשימור אתרים בשיתוף רכבת ישראל. ראינו את הגשר הבריטי בפארק אופקים (סיירת שקד). התמונה צולמה בשבוע קודם בהכנה .
 

דובושכ

New member
תמונות מהסיור- רכבות בדרום

טיול רכבות ב-9.3.04
היה יום עיון וסיור מעניין בעקבות הרכבות הטורקיות והמנדטוריות, באזור הדרום, מטעם המועצה לשימור אתרים בשיתוף רכבת ישראל. ראינו את הגשר הבריטי בפארק אופקים (סיירת שקד). התמונה צולמה בשבוע קודם בהכנה .
תמונות מהסיור- רכבות בדרום
אני מקווה שירון ד. יסכים להעלות כמה תמונות מהסיור המעניין, כולל הגשר הטורקי ליד שדה תימן (רקיק) גשר הברזל הבריטי בפארק אופקים , ובמיוחד הגשר שליד תחנת הרכבת הבריטית בדיר סנייד, (היה או לא היה שם גם גשר טורקי?). ירון בכל מקרה אשמח עם תעביר אלי מסר אישי. תודה
 
אני אפרסם כאן את התמונות של ירון

תמונות מהסיור- רכבות בדרום
אני מקווה שירון ד. יסכים להעלות כמה תמונות מהסיור המעניין, כולל הגשר הטורקי ליד שדה תימן (רקיק) גשר הברזל הבריטי בפארק אופקים , ובמיוחד הגשר שליד תחנת הרכבת הבריטית בדיר סנייד, (היה או לא היה שם גם גשר טורקי?). ירון בכל מקרה אשמח עם תעביר אלי מסר אישי. תודה
אני אפרסם כאן את התמונות של ירון
בקרוב ! הן בדרך אלי וירון ביקש ממני לעשות זאת בשמו אז אני מודיע לכם שלעונג יחשב לי הדבר !!!
 
ייייייייייששששששששששש../images/Emo70.gif

אני אפרסם כאן את התמונות של ירון
בקרוב ! הן בדרך אלי וירון ביקש ממני לעשות זאת בשמו אז אני מודיע לכם שלעונג יחשב לי הדבר !!!
ייייייייייששששששששששש

מחכים בקוצר רוח, אני בטוחה ששווה לחכות
.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה