טיול להרי אילת

  • פותח הנושא syair
  • פורסם בתאריך

syair

New member
טיול להרי אילת

תכננו בפורום שליף לערוך טיול בן יומיים להרי אילת בסוף פברואר. קראתי על מסלול שעובר בקניון שחורת, עין נטפים, הר יואש, נחל גשרון ומעלה גשרון. איך זה נשמע? ואיפה אני משיג מפה של הרי אילת במחיר נורמלי, ולא ב-80+ ש"ח?
 
אפשר ביומיים... קצר מדי!

כדאי אם אפשר לפחות 3 ימים. המסלול שתיארת אין שום בעיה לבצע ביומיים, ואם היה לי עוד יום כבר הייתי מתחיל בקניון האדום או בבאר אורה. לגבי מפות, צריך להתייחס אליהן כהשקעה לטווח ארוך, שאפשר לנצל במשך כמה שנים, כך שלדעתי אם אתה הולך להוציא עכשיו כסף על דלק או כרטיס אוטובוס לאילת, חבל להתקמצן על המפה - ממילא, במפות ישנות חסרים המון שבילים שסומנו בשנים האחרונות באיזור.
 

ששש

New member
הצעות למסלול משפחתי

אשמח לקבל הצעות ורעיונות לטיול באיזור אילת או איזור "העמק האדום" כפי שהוא ניקרא ליומיים שלושה (בקעת תמנע כבר "מסומנת" אבל כמובן שאשמח על רעיונות גם בתוך השמורה) תודה
 

רפי עשת

New member
מפות סימון השבילים עולות פחות אם..

הן מניר - אז לא תחזקנה אפילו טיול אחד. עדיף להשקיע קצת יותר (84 ש"ח) על מפה עמידה לשנים רבות. * כמו שאומרים: עדיף להשקיע מלשקוע.
 

טרמפיסט

New member
זה טיול למשפחות

נוף לא רע בכלל, במיוחד בהר יואש שממנו אפשר להשקיף על כל אילת, ועין נטפים (שהוא קצת יבש בעונה הזו של השנה), אבל סה"כ זה מסלול חביב למשפחות ממוצעות. בקבוצה של מיטיבי לכת זה יקח יומיים בערך.
 

ששש

New member
טיול משפחות

תודה טרמפיסט, אך אני לא מתכוון למסלול אחד בן יומיים (אני לא קשור להודעה הראשונה) אני מעוניין בהצעות לטיולים על מנת למלא שהייה בת יומיים + באיזור אילת. טיולים של כמה שעות (2-5 שע') בדרגת קושי עד בינונית כולל, יפה ורצוי מעגלי.
 

טרמפיסט

New member
אם ככה

זה בדיוק מה שאתה מחפש. אני לא יודע מה בקשר לשחורת, אבל בשאר המסלולים מתחילים ומסיימים + -באותו המקום (שנקרא "האוגדה").
 

ערן ערן

New member
מפות בהנחה

המפות הלא מנויילנות עולות 65 ש"ח. החלקים הרגישים ביותר של המפה הם קווי קיפול המפה. אם תדביק במסקנטייפ רחב את הכפלים של המפה היא תהייה עמידה למספיק שנים ואז ממילא המפה מתעדכנת ורצוי לקנות חדשה. אם תיגש לאחת מחנויות המטיילים (למטייל, מסלול(בוגרשוב), טונדרה- קניון רננים רעננה) ותוציא כרטיס חבר (חינם) תקבל 10% הנחה כמעט על כל הפריטים בחנות (כולל מפות) כך שמחיר המפה ירד כבר מתחת ל- 60. ההנחות הופכות משמעותיות יותר בקניית ציוד יקר יותר(בד"כ לא כולל מבצעים). באתר של המטייל אפשר להירשם באמצעות האינטרנט.
 

ששש

New member
אגב מפות...

יש מבצע עכשו רכישה של 4 מפות מנוילנות ב 230 ש"ח (לא מנוילנות ב 200 ש"ח) תתקשר לוועדה לסימוןשבילים 6388620 עד 15:30 ואגב אתה מקבל גם מפה של ישראל בקנה מידה 1:400000 מתנה
 
למעלה