טיול השבת שהיה
נסענו 4 רכבים לטיול רגוע שישבת דרך הבשמים ,עלינו את עשוש ירדנו את ורדית מי שרצה עלה וירד שוב מצב המעלות ,עשוש פודרתי סוף הקייץ המדרגות הרגילות גם רכבים לא נעולים עלו ביד מכוונת טובה ורדית אכזרי כתמיד פודרה כבדה הסופות עם הנעילות הכפולות עלו בלי בעיות השאר ויתרו היה חביב היה נחמד רגוע ובכייף
נסענו 4 רכבים לטיול רגוע שישבת דרך הבשמים ,עלינו את עשוש ירדנו את ורדית מי שרצה עלה וירד שוב מצב המעלות ,עשוש פודרתי סוף הקייץ המדרגות הרגילות גם רכבים לא נעולים עלו ביד מכוונת טובה ורדית אכזרי כתמיד פודרה כבדה הסופות עם הנעילות הכפולות עלו בלי בעיות השאר ויתרו היה חביב היה נחמד רגוע ובכייף