טיול במספר יעדים ע"י כרטיסים בכיוון אחד

anipo10

New member
לא מבין מה הבעיה

עשיתי את זה כבר מספר פעמים ולא זוכר שאיזושהי מדינה ביקשו ממני להראות כרטיס חזרה. גם אם מתניידים עם רכבת ( לדוגמא מאמסטרדאם לבריסל ) ומבריסל ממראים ליעד אחר, אז אם נדרשים מציגים את הכרטיס לרכבת ואפילו את ההזמנה של בית המלון אם צריך כולל תאריכים.
 

laman51

New member
אתה ניסית את כל זה?

אתה אומר שאף פעם לא ביקשו ממך להראות כרטיס חזור, ואת שאר הדברים שפירטת - כן ביקשו, או שאתה משער? הייתי קורא לזה חוסר בהירות - מי אמר שכרטיס רכבת יתפוס? בית מלון ליום אחד זה מספיק? ואם אני מראה להם תמונה של חד-אופן באמסטרדם שאני אומר שאני אסע איתו לבריסל? איפה הגבול ועל סמך מה הם מקבלים את ההחלטות האלה - זה מה שאני מנסה להבין, בתקווה שיש יסוד איתן כלשהו מאחורי התהליך קבלת החלטות האלה.
 

anipo10

New member
לא ביקשו

כתבתי שלא התבקשתי להציג הוכחה שאני יוצא מהמדינה שבה נחתתי. רק בלונדון אני זוכר שנשאלתי בהית'רו מה מטרת בואי אבל לא ביקשו ממני להוכיח את זה. מה שכתבתי זה שאם נתקלים במקרה כזה אפשר להסביר שיוצאים מהמדינה לא בטיסה אלא בדרך אחרת ולהציג גם הוכחות במידת האפשר ( לדוגמא: כרטיס נסיעה ברכבת+ אירוח בבית מלון במדינה אחרת שמתאים לתאריך הנסיעה ברכבת יכול להוכיח את זה ).
 

laman51

New member
הבנתי את מה שרשמת, תודה על המענה

העניין הוא שזה לא באמת "מוכיח" שאני אצא, אתה מסכים? אם יש לי כרטיס רכבת זה לא אומר שאעלה עליו ובאופן דומה בית מלון וכן הלאה, כולל כרטיס טיסה, לא מוכיחים שאעזוב את המדינה, אלא נותנים עדות מסויימת על כוונה. למשל אם אזמין מקום במסעדה זה משהו נורא לא משמעותי ואני לא בטוח כמה זה יתפוס. אז זה נשמע לי שאין הגדרה חד משמעית, ובנוסף על כך זה נשמע שיש מדינות שמקפידות יותר מאחרות (אנגליה), זה מקשה לגבש הבנה כוללנית על איך הדברים עובדים בגדול, נותר לא מעט ספק.
 
אנגליה היא לא שנגן

לכן אין טעם להשוות בינה לבין שאר מדינות שנגן. כל הנוהל שם הוא שונה, וכאמור קפדני יותר.
במדינות השנגן מעולם לא נשאלתי שום דבר. לא לגבי כרטיס חזור, לא לגבי תוכנית הטיול שלי, כלום. אבל כמו שאמרתי: בימינו אם תיראה חשוד, או תיפול על פקיד כזה או אחר, אולי ישאלו. לדעתי אין חובת הוכחה ליציאה מהשנגן.

ולגבי ה"האם זה באמת מוכיח" - ברור שגם אם קנית כרטיס אתה יכול לזרוק אותו לפח. אבל זה בכל זאת משהו. אם אתה כל כך חושש, קנה כרטיסים או תביא הוכחות לכך שאתה שב לארץ בגמר הטיול (במידה ומחכה לך עבודה או שנרשמת ללימודים) למקרה שאולי מישהו בכל זאת ישאל.
 

dudi4321

Member
אתה חופר

אף אחד בפורום לא יהיה אחראי למה שיקרה לך בחו"ל. סיפרו כל אחד על עצמו ופחות או יותר על החוקים.
תעשה ביטוח נסיעות שכולל מעצר בחו"ל?
לדעתי קנה One Way ותסתדר מצויין. הרי אפשר מלונדון לעבור לפריז ברכבת מהירה מתחת ללהמנש. או לקחת קרוז לסקנדינביה או ליוון.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
ואתה, לעומת זאת, לא מנהלת הפורום - האיש יחפור כאוות נפשו
ולא אתה אמור להעיר לו. אודה לך אם תמנע מגישה כזו. כבר כתבתי לך זאת במסר פרטי וזה לא עזר, עכשיו אכתוב בפומבי אולי זה יעזור. אתה לא מנהל/ת הפורום ותשאיר לי בבקשה את הטיפול במי שכותב/.ת פה
 

dudi4321

Member
התשובה לדניאלה: ניסיתי לקרוא את השאלות והתשובות

כמובן בשביל להבין ולעזור, לשם כך קימים הפורומים. וראיתי שיש חזרה על פרטים. ודעה של מישהו לא תעזור בסופו של דבר כי כל פקיד בטרמינל יעשה באותו רגע משהו אחר ולא צפוי. כלומר זה סיכוי ואסור לבנות על זה. והפרסומות של תפוז גם מפריעות.
התכוונתי שאין תשובה החלטית למרות ששאל כמה פעמים ובכיוונים שונים.
ומתנצל אם פגעתי.
 

laman51

New member
אם אני חופר לך אתה לא חייב לקרוא

יש שרשורים אחרים שאולי יעניינו אותך.
 
למעלה