שייט תעלות - קח אותי איתך !!!
נהדר, נהדר, נהדר !!! אני "עשיתי" את זה לפני הרבה שנים - פעמיים. פעם אחת עם הרעייה והילדים שהיו אז קטנים, ופעם אחת (באיזור קובנטרי - לא רחוק מהאיזור שאתה הזמנת) עם שני זוגות חברים. העניין הוא שאולי לא לכל אחד הקצב של שייט התעלות מתאים - בפעם השנייה אחד החברים שהיו עמנו "טיפס על הקירות" לאחר יומיים. בשבילי: זה כיף אמיתי! אתה שט לך אט-אט (אסור יותר מ- 4 מייל לשעה) - המרחקים שאתה עובר לא משמעותיים. עוצר איפה שבא לך, מטייל ביער, מדליק את האח בסירה גם כשלא צריך- העיקר שייצא עשן ציורי מהסירה, עוצר ליד חווה וקונה חסה טרייה, חלב מהפרות, בייצים שז עתה נולדו, מוציא שולחן ביער והסנאים באים לראות מה-הבנאדם-עושה. פשוט נהדר! יש אפשרות להשכיר את הסירה עם טלוויזייה : ממליץ. יש אפשרות להשכיר גם אופניים שמובלות על גג הסירה - להחלטתך. את העניין של ה"קדימה-אחורה" מלמדים אותך ב- 5 דקות הראשונות ואתם יוצאים לדרך!! לגביי לינת-לילה: ממליץ לעגון במעגנים מוסדרים - ולא לחפש לינה באמצע שומקום. במעגנים המוסדרים יש גם פאבים, סירות משפחתיות ואווירה. תהנו !!!