טיולונצ´יק
אז ניגמרה הויזה והיה צריך לצאת. הבוס אמר יופי, על הדרך כבר תאסוף תסחורה שהזמנו שם. אז נחתתי אתמול, ואני ממריא חזרה מחר והכל כאן יקר ואין כאן עשן של תוק-תוקים והכל ירוק ונקי וכולם מנומסים ולעזעזל, כולם מדברים אנגלית (אפילו הנהגי מוניות) ואני רק מחכה כבר לחזור לבלאגן של בנגקוק. אה דרך אגב אני בסינגפור... ובדיחה לסיום (קונטרה לגודי) אחד שואל את חבר שלו: תגיד, אתה מדבר עם אישתך בזמן הזיון? אז הוא עונה לו: רק אם היא מתקשרת... בן
אז ניגמרה הויזה והיה צריך לצאת. הבוס אמר יופי, על הדרך כבר תאסוף תסחורה שהזמנו שם. אז נחתתי אתמול, ואני ממריא חזרה מחר והכל כאן יקר ואין כאן עשן של תוק-תוקים והכל ירוק ונקי וכולם מנומסים ולעזעזל, כולם מדברים אנגלית (אפילו הנהגי מוניות) ואני רק מחכה כבר לחזור לבלאגן של בנגקוק. אה דרך אגב אני בסינגפור... ובדיחה לסיום (קונטרה לגודי) אחד שואל את חבר שלו: תגיד, אתה מדבר עם אישתך בזמן הזיון? אז הוא עונה לו: רק אם היא מתקשרת... בן