טור ששלחתי...

MrPerfect

New member
טור ששלחתי...

אוראל אנדר מארוסי אנדר בני השרון ניו ג'רזי שלחתי ב20 זכיה 200 כוס עמאק אם הייתי מספק למלאות לפני שחסמו את בני השרון הייתי שם את זה במקום אוראל והייתי הרבה יותר בטוח בטור הזה...
 

MrPerfect

New member
קפוץ...

כוס אמ אמא של המועצה הזונה הלוזרית והמסריחה הזאת שביטלו את המשחק אמן יפול להם מטאור על החדר ישיבות שלהם וכל המועצה תמות בגללם הטופס שלי ניהיה הרבה יותר קשה... אני שונא את המועצה בדם!!!!!!!!!!11
 
למעלה