לא הכסף הזה + TOC הפך למרוץ של צעירים
הפרסים על סיום שלבים הם נמוכים, יחסית. הם מתחלקים בין כל חברי הקבוצה, כולל המכונאים, כך שבפועל זה כמה אלפי דולרים במקרה המעולה. לא סיבה מספקת לעלות על טיסה טרנס-אטלנטית. הכסף הרציני מגיע מדמי השתתפות: הספונסרים ומארגני המרוץ משלמים לסלבריטאים מבין הרוכבים כדי שיגיעו (ויביאו קהל). מלרלרים שספליישיזד מכסים את הבונוס לסאגאן בקליפורניה, ושממשלת ישראל כיסתה כמה מליוני אירו לפרום.
זה גם עניין של הספונסרים: השוק האמריקאי חשוב מאוד ליצרנים - הרבה כסף, כמו שאפשר היה לראות שעם SKY בקליפורניה היו יותר רכבי ליווי עם לוגו של פינארלו ארה"ב מאשר עם הלוגו של סקי, שלא משדרים כאן.
מה גם שהמלונות והאוכל בקליפורניה שנכנסים בתקציב מוצלחים הרבה יותר מאלו באירופה, אז לא פלא שהרוכבים בקטע.
מה שכן, TOC, בגלל שלא כל הקבוצות חייבות להשתתף בו (FDJ למשל לא באים, כי ארה"ב לא מעניינת את הספונסרים שלהם), ובגלל הג'ירו באותו הזמן, הפך למרוץ פיתוח, כמו הדופני: רוכבים שמכוונים לטור באים להתאמן בו, נצחונות הם בונוס, ואז נשאר לצעירים שיודעים שלא יגיעו לטור נותנים בו עבודה מאממת: הקולומביאנים גבייריה וברנל השנה, בנט בשנה שעברה, אלאפיליפ ב-2016.
זה גם מרוץ חשוב לקבוצות קונטי אמריקאיות: אולי ההזדמנות היחידה להשיג לספונסרים שלהם זמן שידור בטלויזיה, ונראה ש-Rally גם מקווים שהתוצאות שלהם בשנתיים האחרונות יביאו אותם כווילדקארד לטור.
הטור הממש מעניין הוא טור הנשים - כאן הפרס בהחלט גבוה - החל מהשנה שווה לזה של הגברים (ובשנים הקודמות היה נמוך יותר, אבל לקסוס העניקה רכב לזוכים בשני המרוצים - אלו כמה עשרות אלפי דולרים, סכום נדיר במרוצי הנשים, שבהם בד"כ הפרסים מצחיקים), מה שהופך את התחרות לאחת החשובות בלו"ז המצומצם גם כך שלהן.